Dieta cu porumb prune și pepene

Vara este din ce în ce mai aproape de final. Practic, mai este doar o lună din anotimpul cald. Va urma sezonul rece și ne vom reîntoarce la alimentația mai greoaie, ce se va vedea inevitabil pe corpul nostru. Așadar, dacă simți că trebuie să mai dai totuși câteva kilograme jos, acum este momentul. Urmează și tu cura de vară pentru o lună, și vei da jos minimum 10-15 kilograme, garantat.

Meniu pentru o săptămână:

Luni

Micul dejun: Mănâncă un porumb fiert şi consumă un iaurt mare de băut.
Gustare: Nu sări peste această masă. Este și ea foarte importantă. Aşa că, mănâncă un măr.
Prânz: Supă de varză, pește şi conopidă la cuptor şi o mână de prune.
Gustare: O pară.
Cina: Supă cremă de sfeclă.

Marţi

Micul dejun: O felie mare de pepene roşu, o felie de pâine prăjită, un ou fiert şi o felie de şuncă.
Gustare: O mână de prune.
Prânz: Mămăligă cu brânză şi smântână mai slabă.
Gustare: Un grapefruit.
Cina: O salată de legume şi ton. O mână de prune.

Miercuri

Micul dejun: Un iaurt şi câteva linguri de ovăz. O mână de prune.
Gustare: Jumătate de porumb fiert.
Prânz: Supă cremă de roşii, un piept de pui cu salată de varză.
Gustare: O felie de pepene galben.
Cina: Salată de brânză, castraveţi şi roşii. Şi o felie de pepene roşu.

Joi

Micul dejun: Compot de prune neîndulcit, o roşie şi o felie de brânză.
Gustare: Jumătate de porumb fiert.
Prânz: Supă cremă de conopidă, piept de curcan la grătar cu salată de roşii
Gustare: O felie de pepene roşu.
Cina: Salată de legume cu pui. O mână de prune.

Vineri

Micul dejun: O felie de pepene roşu şi jumătate de porumb fiert.
Gustare: O mână de prune.
Prânz: Supă de varză, peşte făcut pe grătar cu mămăliguţă.
Gustare: Un iaurt.
Cina: O supă cremă de legume

Idei pentru weekend

În weekend, poți mânca la micul dejun porumb fiert, prune sau pepene roșu, iar la gustări unul dintre aceste trei alimente. La prânz poți opta pentru o supă cremă și o friptură cu salată de varză, iar la cină iaurturi, lapte sau lactate asemănătoare, cu mămăliguță.

Sfat foarte important

Nu uita să faci cât de multă mișcare poți și să bei minimum 2 litri de apă pe zi.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata