Elon Musk intenţionează să intre în HoReCa şi înregistrează marca

114

Planul lui Elon Musk merge înainte în deschiderea de restaurante Tesla şi a depus la finalul lunii mai, actele pentru a înregistra celebrul „T” care deserveşte drept logo al producătorului auto, precum şi alte două iteraţii ale brandului, în vederea utilizării acestuia în industria de food.

În contextul dat, cele trei aplicaţii depuse la Biroul pentru Mărci Înregistrate şi Brevete cuprind „servicii de restaurant, servicii de restaurant pop-up, servicii de restaurant cu autoservire, servicii de restaurant cu servire la pachet”, conform Bloomberg.

Acestea sunt înregistrate sub o prevedere a legii pentru mărci înregistrate care indică faptul că Tesla intenţionează să utilizeze brandul în direcţia declarată, dar că nu a făcut-o până acum.

Dacă aplicaţia este aprobată, înregistrarea brevetului nu se efectuează până când acesta nu va fi utilizat.

Din punctul său de vedere, Elon Musk a vorbit de mai multe ori, despre faptul că vrea să deschidă un restaurant în sudul Californiei. Încă din anul 2018, el discuta despre un potenţial restaurant amplasat la staţiile de încărcare Tesla Supercharger din Los Angeles.

Sursa: Businessmagazin.ro
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata