Vânzările Sphera Franchise Group au crescut cu 23,4% în primele nouă luni, la peste 551 milioane lei, pe fondul performanței din trimestrul trei

0
  • Rata de creștere a vânzărilor din trimestrul trei a fost susținută de performanța de două cifre la vânzările comparabile (“like-for-like”) pentru KFC, creșterea contribuției KFC Italia și îmbunătățirea vânzărilor în Pizza Hut
  • Profitul operațional în restaurant a crescut cu 17,3%, iar marja EBITDA atinge 10,4% în trimestrul III

Sphera Franchise Group (“Sphera”) raportează vânzări consolidate în valoare de 551,6 milioane lei pentru primele nouă luni ale anului, reprezentând o creștere de 23,4% față de vânzările pro-forma ale aceleiași perioade din 2017.

Această performanță îmbunătățită a fost ajutată de o creștere de 26,6% a vânzărilor din al treilea trimestru, determinată în principal de un avans de 11,4% a vânzărilor similare ale magazinelor KFC România și de creșterea contribuției KFC Italia, dar și de îmbunătățirea vânzărilor Pizza Hut.

„Sphera Franchise Group și-a continuat tendința ascendentă în ultimele luni, iar rezultatele financiare în trimestrul al treilea confirmă eforturile noastre susținute de a ne îmbunătăți operațiunile, precum și dedicarea de a furniza în permanență cele mai bune servicii clienților noștri. Rezultatele trimestrului trei arată că am continuat să creștem în concordanță cu obiectivele noastre, avansul semnificativ de 26,6% a vânzărilor, fiind doar unul dintre indicatorii care susțin progresul nostru” a declarat Mark Hilton, CEO al Sphera Franchise Group.

Profitul operațional al restaurantelor a crescut cu 17,3% față de anul precedent, în trimestrul al treilea, până la 28 milioane de lei, ceea ce s-a datorat atât creșterii marjei în restaurante (13,9% în trimestrul trei față de 11,4% în trimestrul doi), cât și reducerii pierderii de marjă față de anul precedent. În același timp, EBITDA normalizată a Sphera a crescut cu 9,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 21 milioane lei, sau 10,4% din vânzări.

Datorită rezultatelor considerabil mai bune din trimestrul al treilea, în primele nouă luni ale acestui an, profitul operațional al restaurantelor a scăzut cu doar 0,1% față de anul precedent la 74,6 milioane lei (comparativ cu un declin de 8,3% în primul semestru) în timp ce EBITDA normalizat a scăzut cu 7,4% față de anul precedent la 53,4 milioane lei (comparativ cu o pierdere de 15,9% la jumătatea anului).

Performanța din trimestrul al treilea a fost rezultatul îmbunătățirii performanței în aproape toate categoriile de cheltuieli pentru restaurante, determinată de vânzări sezoniere mai mari: cea mai mare parte a îmbunătățirii marjei a provenit din costul redus al forței de muncă și al altor cheltuieli de exploatare.

„Cifrele reprezintă mai mult decât realizări financiare pentru noi, ele reprezintă dovada angajamentului nostru neîncetat de a ne depăși pe noi înșine și, cel mai important, ele reflectă eforturile echipei noastre. Suntem norocoși să depindem de o echipă de profesioniști care ne susține în activitățile zilnice și cu care ne apropiem mai mult de atingerea obiectivelor noastre „, a adăugat dl Hilton.

loading...

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata