Bolt lansează, la nivel internaţional, un program de extindere prin sistem de francizare

83

În prezent principala platformă europeană de mobilitate Bilt lansează Bolt Franchise pentru a pune serviciile de transport urban responsabil şi de livrare la dispoziţia mai multor clienţi din întreaga lume, la preţuri accesibile, reiese dintr-un cominicat remis, luni, AGERPRES.

În acest fel noul program de francizare îşi propune să continue accelerarea creşterii companiei Bolt, prin extinderea în afara pieţelor sale de bază, din Europa şi Africa, în regiuni precum America Latină şi Asia. Bolt este prima platformă de mobilitate care lansează, la nivel global, un program de francizare pentru transport la cerere şi livrare de alimente.

„În 2020, aproape am dublat numărul clienţilor, crescând la 50 de milioane de utilizatori în 40 de ţări şi 200 de oraşe. Astăzi lansăm Bolt Franchise şi, astfel, le permitem antreprenorilor locali să construiască afaceri proprii pe baza tehnologiei şi expertizei avansate a Bolt. Suntem încântaţi să aducem servicii de ride-hailing, micromobilitate şi livrare către milioane de clienţi din regiuni precum Asia Pacific, America Latină şi nu numai”, a declarat Nikita Utkins, manager de extindere Bolt Franchise.

Astfel, Bolt va face echipă cu francizaţii pentru derularea serviciilor de mobilitate pe pieţele lor, pe baza unei cote din venit. Antreprenorii care se alătură Bolt Franchise vor răspunde de operaţiunile locale, cum ar fi marketingul, asistenţa pentru clienţi, contractarea şoferilor şi a livratorilor. Companiile pot alege să se asocieze cu Bolt pentru a lansa unul sau mai multe servicii, inclusiv ride-hailing, micromobilitate cu trotinete şi biciclete electrice sau livrare de alimente.

Acest program de francizare se bazează pe experienţa Bolt a colaborării pe termen lung cu organizaţiile partenere, care îşi gestionează operaţiunile locale pe anumite pieţe.

„În ciuda popularităţii crescânde a serviciilor la cerere din ultimii ani, există încă un potenţial extraordinar de inovaţie în industrie. Acest lucru a fost dovedit de parteneriatele noastre de succes cu antreprenorii locali din ţări precum Mexic, Rusia şi Arabia Saudită. Vrem să permitem antreprenorilor locali importanţi accesul la tehnologii globale şi să-i ajutăm să ofere servicii mai bune pentru milioane de oameni”, a subliniat Nikita Utkins.

Aşadar, Bolt este cea mai mare platformă europeană de mobilitate, care are drept scop să facă mobilitatea urbană mai accesibilă, convenabilă şi responsabilă. Bolt are peste 50 de milioane de utilizatori înregistraţi în peste 40 de ţări din Europa şi Africa. Serviciile sale variază de la ride-hailing, la micromobilitate cu trotinete şi biciclete electrice, până la livrarea de alimente şi pachete.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner