Dacian Cioloș critică ”taxa pe lăcomie”: Un guvern responsabil nu aruncă în aer bursele

0 97

Fostul premier, Dacian Cioloș, a criticat Guvernul Dăncilă după ce a adoptat, vineri seara, OUG privind măsurile fiscal-bugetare, susținând că dă dovadă de lipsă de respect faţă de contribuabili și aruncă bursele în aer.

„Decizia luată azi de Guvern prin adoptarea OUG privind modificarea Codului Fiscal nu va creşte salariile şi pensiile, nu va aduce bunăstare, va crea însă premisele unor măriri de preţuri în lunile care vin. Un Guvern responsabil nu-şi bate joc de contribuabili, nu aruncă în aer bursele, nu pune cetăţeanul în faţa faptului împlinit. Actul de guvernare este un act de maximă responsabilitate, pentru că de el depinde echilibrul întregii societăţi”, a scris Cioloş vineri, pe Facebook.

Fostul premier spune că ordonanţa de urgenţă reprezintă „un act de iresponsabilitate politică”. „Să dai foc la bursă şi să ignori toate mesajele din mediul economic înseamnă dovada că ziua de mâine nu contează. Pentru PSD nu mai are nicio importanţă cine va deconta oalele sparte. Există doar ziua de azi şi foamea uriaşă de bani la buget, disperarea de a acoperi găurile pe care acest partid singur le-a creat”, afirmă fostul premier.

Cioloș spune că românii nu trebuie să se lase păcăliţi de discursul „populist” al actualilor guvernanţi. „Nu pândeşte nimeni din afară, nu există niciun complot împotriva binelui nostru. Există însă o intenţie clară a Guvernului de a acoperi incapacitatea de a pune pe roate economia cu taxe noi care, în cele din urmă, se vor răsfrânge tot asupra noastră, a tuturor”, a mai scris Dacian Cioloş.

Guvernul a adoptat în ședința de vineri mega-ordonanța de urgență care include mai multe măsuri fiscale contestate. „Taxa pe lăcomie” urmează să fie plătită de…

Citeste continuarea pe Libertatea.ro

Spune ce crezi