Educaţia online este o formă complementară a educaţiei directe

Referitor la cele două tipuri de educaţie, online şi life, Academia Română subliniază că educaţia se face în cadru social, prin interacţiunea directă dintre elevi, studenţi, cadre didactice, părinţi şi oricare alte persoane şi entităţi aflate în contextul conectării sociale.

Într-un punct de vedere intitulat „Educaţia online – suport pentru performanţă”, Academia Română consideră că educaţia adevărată şi anume, cea în sala de clasă, reprezintă unul dintre cele mai importante domenii de activitate ale unei societăţi şi are implicaţii profunde şi de durată în toate celelalte sectoare socio-economice, iar educaţia online este doar o educaţie complementară celeilalte.

„Academia Română susţine că educaţia se face în cadru social, prin interacţiunea directă dintre elevi, studenţi, cadre didactice, părinţi şi oricare alte persoane şi entităţi aflate în contextul conectării sociale. Academia Română remarcă utilitatea şi eficienţa desfăşurării unor activităţi didactice în spaţiul virtual, dar apreciază că educaţia online este o formă complementară educaţiei directe, în sala de clasă”, precizează sursa citată într-un comunicat transmis, marţi, AGERPRES.

În contextul pandemiei de coronavirus, care a dus la schimbări in toate domeniile de activitate, Academia Română, susţine că educaţia online este o formă complementară a educaţiei care se face in cadrul social.

În acest punct de vedere, Academia Română susţine, pe baza provocărilor din societatea contemporană şi ţinând cont de contextul revoluţiei digitale, că  este absolut necesară regândirea sistemului naţional de educaţie.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata