Ford Puma intră în producție în 2019 la Craiova

Noul Ford Puma, cel de-al treilea SUV fabricat în România, la Craiova, începând de anul acesta. Va fi și primul hibrid, având o tehnologie de recuperare a energiei pentru a o stoca într-un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volți răcit cu aer.

Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid va optimiza eficiența lui Puma la nivelul consumului de combustibil, oferind în același timp un răspuns incisiv, cu un vârf de putere de 155 CP. Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) înlocuiește clasicul alternator, permițând recuperarea și stocarea energiei care de obicei se pierde în timpul frânării și rulării libere.

BISG se comportă și ca un motor electric, completându-se impecabil cu motorul 1.0 EcoBoost cu trei cilindri. Acesta utilizează energia înmagazinată în baterii pentru a schimba sursa cuplului (fenomen care reduce sarcinile asupra motorului pe benzină pentru a maximiza economia de carburant) și pentru a suplimenta cuplul (ceea ce crește cuplul maxim dezvoltat de sistemul de propulsie, optimizând performanțele.

Puma vine cu o soluție inovatoare de depozitare, concepută în urma discuțiilor cu clienții și oferă un portbagaj versațil, capabil să găzduiască două genți de golf așezate în poziție verticală. Modelul are un portbagaj cu o capacitate de 456 de litri.

Se alătură unei game în expansiune de SUV-uri și crossovere Ford la nivel european, aceasta incluzând Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge și noul Explorer Plug-in Hybrid, ultimul dezvăluit în premieră ieri în cadrul evenimentului “Go Further”. Și
reprezintă acum mai mult de 20% din vehiculele comercializate de Ford în Europa. Vânzările de SUV-uri Ford au crescut în 2018 la nivel european cu peste 19 procente.

Puma va intra în vânzare la finalul acestui an și va fi produs la uzina Ford din Craiova, în urma unei investiții începute în anul 2008, care totalizează aproape 1.5 miliarde de euro.

sursa wall-street.ro

Noul Ford Puma, cel de-al treilea SUV fabricat în România, la Craiova, începând de anul acesta. Va fi și primul hibrid, având o tehnologie de recuperare a energiei pentru a o stoca într-un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volți răcit cu aer.

Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid va optimiza eficiența lui Puma la nivelul consumului de combustibil, oferind în același timp un răspuns incisiv, cu un vârf de putere de 155 CP. Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) înlocuiește clasicul alternator, permițând recuperarea și stocarea energiei care de obicei se pierde în timpul frânării și rulării libere.

BISG se comportă și ca un motor electric, completându-se impecabil cu motorul 1.0 EcoBoost cu trei cilindri. Acesta utilizează energia înmagazinată în baterii pentru a schimba sursa cuplului (fenomen care reduce sarcinile asupra motorului pe benzină pentru a maximiza economia de carburant) și pentru a suplimenta cuplul (ceea ce crește cuplul maxim dezvoltat de sistemul de propulsie, optimizând performanțele.

Puma vine cu o soluție inovatoare de depozitare, concepută în urma discuțiilor cu clienții și oferă un portbagaj versațil, capabil să găzduiască două genți de golf așezate în poziție verticală. Modelul are un portbagaj cu o capacitate de 456 de litri.

Se alătură unei game în expansiune de SUV-uri și crossovere Ford la nivel european, aceasta incluzând Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge și noul Explorer Plug-in Hybrid, ultimul dezvăluit în premieră ieri în cadrul evenimentului “Go Further”. Și
reprezintă acum mai mult de 20% din vehiculele comercializate de Ford în Europa. Vânzările de SUV-uri Ford au crescut în 2018 la nivel european cu peste 19 procente.

Puma va intra în vânzare la finalul acestui an și va fi produs la uzina Ford din Craiova, în urma unei investiții începute în anul 2008, care totalizează aproape 1.5 miliarde de euro.

sursa wall-street.ro

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata