Grupul Hop Garden a semnat un acord de franciză cu Prepeliţescu Urban Food & Drive In

660

Miercuri 14 aprilie, grupul Hop Garden a semnat un acord de franciză cu Prepeliţescu Urban Food & DriveIn pentru administrarea în exclusivitate a brandului Prepeliţescu pe piaţa din Bucureşti şi deschiderea primului local din cadrul reţelei de franciză în complexul Magic by Hop Garden din Drumul Taberei, potrivit unui comunicat remis miercuri AGERPRES.

Cu începere din luna mai 2021, Magic Bistro din complexul Magic by Hop Garden devine Prepeliţescu şi îşi va modifica meniul şi identitatea vizuală în conformitate cu prevederile contractului de franciză.

Din punct de vedere fonanciar, investiţia totală, în organizarea şi promovarea noii identităţi a restaurantului este estimată la 50.000 euro şi include activităţi de reamenajare a spaţiilor interioare şi exterioare ale localului, proiecte de utilare a bucătăriei, activităţi de reorganizare şi instruire a personalului, activităţi de marketing şi comunicare a noului brand. Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 euro pentru restaurantul Prepeliţescu, după primul an de activitate.

În acest fel, restaurantul francizat, Prepeliţescu – parte a grupului Hop Garden, va prelua meniul francizorului, oferind clienţilor preparate din carne şi ouă de prepeliţă, precum ciotoiaşe de prepeliţă, scotish eggs, crochete de prepeliţă, fingers din piept de prepeliţă, nuggets, burger de prepeliţă, thuringer de prepeliţă afumat, ouă caramelizate, fresh eggs cu iaurt, carne’n pită, gyros de prepeliţă etc.

Lansată în 2020, franciza Prepeliţescu Urban Food & DriveIn continuă povestea de succes începută în 2012, odată cu lansarea brandului Ferma bunicii. În 2020, pentru a răspunde nevoii publicului de produse naturale, din carne de prepeliţă, a fost creat primul restaurant Drive-In Prepeliţescu si primul concept Urban Healthy Food în Râmnicu Vâlcea, axat pe comercializarea preparatelor pe bază de carne şi ouă de prepeliţă, din fermele companiei.

În prezent, compania sprijină şi încurajează consumul de produse locale, angajându-se să ofere clienţilor preparate din carne şi ouă de prepeliţă naturale şi de cea mai bună calitate, fără să folosească hormoni de creştere, antibiotice sau conservanţi.

Aşadar, Magic by Hop Garden este un complex de agrement specializat în organizarea evenimentelor private şi corporate, pentru adulţi şi copii, redeschis în octombrie 2019 şi condus de Daniela Dalia Seghedi, Director Executiv al grupului.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata