Investiţie de 70 milioane euro în noua fabrică de frigidere Haier la Ploieşti

434

Compania Haier Tech România, parte a Haier Group, anunţă că lucrările pentru prima unitate de producţie de frigidere Haier din Europa se desfăşoară conform graficului, producţia urmând să înceapă la sfârşitul primăverii anului 2021, potrivit unui comunicat remis vineri AGERPRES.

„Acest proiect de investiţii de anvergură depăşeşte 70 de milioane de euro. Fabrica va avea 63.000 de metri pătraţi desfăşuraţi pe o suprafaţă de 130.000 de metri pătraţi, situat în Parcul Industrial Allianso din Ariceştii Rahtivani, în apropiere de Proieşti”, se menţionează în comunicat.

În noua fabrică se vor angaja aproape 800 de persoane (la capacitate maximă) pentru o producţie estimată de 600.000 unităţi după 2022. Totodată, designul fabricii, care se bazează pe o abordare modulară, va permite o expansiune de până la 1 milion de unităţi a capacităţii maxime de producţie.

„Această nouă unitate va produce cele mai bune frigidere din clasă, atât încorporabile, cât şi cele standard, concepute cu un accent pe conectivitate şi pe păstrarea alimentelor, pentru cele 3 mărci europene ale Haier Europa – Candy, Hoover şi Haier. Unitatea de producţie din România va fi o fabrică de înaltă clasă, dotată cu procese de producţie premium, datorită capacităţilor avansate de cercetare, dezvoltare şi de producţie ale Haier România”, se mai spune în comunicat.

În contextul Haier Tech România, noua fabrică va deservi piaţa europeană şi consumatorii europeni datorită proximităţii, tehnologiei şi eficienţei sale şi va reprezenta un pilon strategic în aspiraţiile companiei de consolidare a poziţiei de lider pe segmentul de refrigerare la nivel mondial şi în îndeplinirea viziunii Haier Europa de a deveni prima alegere a consumatorului european pentru locuinţe inteligente.

Aşadar,Haier Europa face parte din Haier Smart Home, grupul numărul unu la nivel global în domeniul electrocasnicelor şi în rândul companiilor Fortune Global 500. Cu un venit operaţional în valoare de 25 miliarde euro în 2019, reţeaua globală de vânzări a companiei acoperă peste 160 de ţări.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata