Mazda a vândut 2.009 maşini noi în România, iar cota de piaţă s-a menţinut la 2,5%

159

În anul 2020, cota de piaţă înregistrată de Mazda în România s-a menţinut la 2,5%, raportat la totalul autoturismelor de import, iar numărul unităţilor vândute a ajuns la 2.009, arată datele companiei publicate marţi.

Astfel, cel mai vândut model pe piaţa locală a fost noul SUV compact Mazda CX-30, cu 646 de unităţi, urmat de Mazda3, care a beneficiat de 616 de comenzi, şi de Mazda CX-5, care s-a vândut în 494 de unităţi. Totodată, modelul Mazda MX-30, primul model electric al constructorului auto nipon, a fost ales de 53 de clienţi.

„În contextul economic şi sanitar dificil din 2020 am reuşit să ne conservăm cota de piaţă de 2,5% în ceea ce priveşte înmatriculările autoturismelor de import. A fost un efort susţinut al echipei Mazda România şi al partenerilor noştri, ce a avut la bază modelele de generaţie nouă Mazda CX-30 şi Mazda3. SUV-ul CX-30 a reuşit să fie preferatul clienţilor şi a acumulat o treime din totalul vânzărilor. Noul model complet electric, Mazda MX-30, ne-a depăşit aşteptările şi a înregistrat 53 de unităţi vândute, deşi livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut”, a declarat Cristian Rigu, director de ţară Mazda România.

În contextul vânzărilor, compania oferă un pachet de avantaje specifice modelelor, valabil şi în primul trimestru din 2021, acesta fiind format din preţuri speciale pentru modelele de stoc, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km şi finanţare avantajoasă prin UniCredit Leasing.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata