Optimizarea SEO, solutii eficiente pentru afacerea dvs

0

La nivelul anului 2020, principalele motoare de cautare, precum Google, Yahoo sau Bing sunt  “bombardate” realmente cu miliarde de pagini web, care inglobeaza o varietate de domenii de activitate.

Garantia succesului intr-o afacere se bazeaza, in primul rand, pe modul original in care este realizat un site, dar si pe pozitia sa in topul motoarelor de cautare. Drept urmare, in ultimii 10-15 ani, optimizarea SEO a inregistrat, ca domeniu de activitate, o evolutie fulminanta.

La ce se refera, de fapt, procesul de optimizare SEO?

Cunoscute si sub numele de optimizare web sau optimizare site, serviciile SEO au ca principala misiune imbunatatirea traficului organic targetat, in vederea obtinerii unor conversii mai rapide.

Astfel, orice site pozitionat cat mai bine in ierarhia Google va reprezenta o interfata mai prietenoasa intre utilizator si pagina oficiala, dar si o mai buna informare asupra produselor, serviciilor si promotiilor din cadrul unei campanii de marketing.

Procesul de optimizare SEO este unul laborios, care se bazeaza pe o serie strategica de tehnici on-site si off-site, care sa inlesneasca experientele de navigare web, cat si numarul de vizitatori.

Etapele in stabilirea celei mai bune strategii de optimizare web

Proces destul de complicat, care tine cont, atat de evolutia algoritmilor Google, cat si de update-urile realizate periodic la acest nivel, serviciile de optimizare site se realizeaza in functie de specificul fiecare pagini web.

Stabilirea personalizata a strategiei urmeaza anumiti pasi bine stabiliti, care sa conduca la efectul dorit si sa ofere, clientilor, rezultatele asteptate.

Intr-o prima etapa, optimizarea SEO incepe cu o analiza amanuntita a paginii, pentru a identifica si remedia diferitele probleme de constructie a site-ului, care ar putea duce la o scadere a ranking-ului.

O agentie de publicitate si optimizare care se respecta va urmari, intotdeauna, factorii importanti, precum Moz Authority, Moz Spam Score, Majestic Citation Flow, Majestic Trust Flow si multe altele.

Agentia va oferi clientului o auditare sumara sau completa, in functie de solicitarile acestuia si va propune strategia de optimizare off-page.

In situatia in care pagina vizata este deficitara la capitolul “continut on-page” specialistul SEO va recomanda crearea sau imbunatatire acestuia.

Content-ul on site va urmari respectarea parametrilor privitori la densitatea optima, intinderea metadescrierilor, dar si la implementarea titlurilor si subtitlurilor in cadrul paginii.

Optimazarea off-page: link building-ul si rolul advertorialelor

Optimizarea off-page, sau link-building, cum mai este denumita in termini de specialitate, este o a doua etapa, de durata, in strategia de optimizare web.

In aceasta faza, agentia de publicitate va propune publicarea unui numar specific de advertoriale, in diferite locatii nisate, cu Domain Authority cat mai mare si un Moz Spam cat mai mic.

Spre deosebire de directoarele web, advertorialele ofera o garantie mai mare in privinta cresterii traficului organic si a credibilitatii unui brand, cat a imbunatatirii ierarhiei  din topul Google.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata