Peste 75% din activitatea de relaţii cu publicul la CJ s-a mutat în mediul online

Foto: monitoruldevaslui.ro
0 9

In cadrul Consiliului Judeţean (CJ) Vaslui, peste 75% din activitatea de relaţii cu publicul din s-a mutat în mediul online, în perioada stărilor de urgenţă şi de alertă, au declarat reprezentanţii instituţiei.

In perioada menţionată, potrivit conducerii CJ Vaslui, au fost în medie 1.300 de documente sau solicitări pe lună din partea cetăţenilor, instituţiilor publice sau persoanelor juridice, dintre acestea aproximativ 1.000 fiind înregistrate online.

“În perioada stărilor de urgenţă şi alertă putem spune că activitatea la Consiliul Judeţean a avut un ritm aproape normal. A existat o interacţiune cu cetăţenii, atât online, cât şi direct, fiindcă au fost discuţii, lămuriri pe anumite proiecte sau investiţii cu finanţare de la Consiliul Judeţean, unde era nevoie de o întâlnire directă, pentru găsirea soluţiilor legale”, a declarat, miercuri, pentru AGERPRES, preşedintele CJ Vaslui, Dumitru Buzatu.

Într-o lună normală, erau înregistrate la registratura instituţiei aproximativ 100 de cereri sau documente zilnic, au mai spus reprezentanţii CJ Vaslui.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

x