PSD, acuzat că foloseşte banii publici pentru a plăti jurnalişti apropiaţi, printre care şi pe Doru Buşcu. Reacţia lui Buşcu: „Unul ca mine irită PSD. Așa procedează ei””

0

Publicaţia Newsweek scrie că o serie de jurnalişti şi analişti sunt plătiţi din bani publici de către PSD, prin intermediul unor contracte cu firmele pe care le aceştia le controlează. Întregul mecanism ar fi finanţat prin subvenţia lunară primită de PSD, ca partid parlamentar, de la statul român.

În total, 10 milioane de lei ar fi mers din această subvenţie în ulimii ani către firmele jurnaliştilor şi analiştilor apropiaţi de PSD. Cel mai mare beneficiar ar fi, potrivit Newsweek, jurnalistul Doru Buşcu, editorialist la publicaţia de satiră „Caţavencii”.

Jurnaliştii de la Newsweek scriu că Doru Buşcu deţine două firme, una dintre ele alături de soţie, a căror singure surse de venit sunt contracte cu firmele Kirchhoff Consult SRL şi International Brand Consultants SRL. Acestea două din urmă au, la rândul lor, contracte cu PSD, plătite din bani publici, prin subvenţia primită de la stat. Newsweek susţine că banii cu care sunt plătite firmele lui Doru Buşcu provin tocmai din subvenţiile publice, trecute prin Kirchhoff Consult şi International Brand Consultants.

Kirchhoff Consult este deţinută de Horia Mihălcescu, fost consilier al lui Liviu Dragnea pe probleme de comunicare și soțul deputatei PSD Carmen Mihălcescu (fostă Moldovan).

International Brand Consultants SRL ar avea, potrivit Newsweek, legături cu fostul lider PSD Vasile Dâncu.

Firmele lui Doru Buşcu ar fi încasat prin această schemă 778.000 de euro din iulie 2016 şi până în prezent.

Pe lista jurnaliştilor şi a analiştilor mai figurează Bogdan Chireac, Marius Pieleanu, Mirel Palada, Răzvan Savaliuc, Adina Anghelescu-Stancu, Marius Ghilezan şi Liviu Alexa.

Doru Buşcu neagă orice legătură cu PSD

Libertatea l-a contactat pe Doru…

Citeste continuarea pe Libertatea.ro

Citeste si
loading...

Scrie un comentariu

Adresa de mail NU va fi publicata.