Producătorul Harley-Davidson lansează brandul exclusiv electric LiveWire

De Jurnalul Național Companii 103 citiri
1 min citire




Luni 10 mai 2021,  producătorul american al legendarei motociclete Harley-Davidson a anunţat că intenţionează să lanseze  brandul exclusiv electric, transmite DPA.

Astfel, ditectorul general Jochen Zeitz a afirmat că brandul exclusiv electric LiveWire marchează trecerea la „conducerea şi definirea pieţei vehiculelor electrice”.

În contextul parteneriatului, designul LiveWire vine de la prima motocicletă electrică a Harley-Davidson, realizată în parteneriat cu Panasonic şi lansată în 2019 la Salonul tehnologic de la Las Vegas, Consumer Electronics Show (CES).

Harley-Davidson va prezenta în premieră brandul LiveWire în 8 iulie şi va lansa prima motocicletă din acest brand în 9 iulie, la Salonul internaţional al vehiculelor motorizate cu două roţi.

În ultimii ani, Harley-Davidson a încercat să-şi depăşească imaginea demodată şi să atragă o clientelă mai tânără, investind în modele electrice şi produse moderne.

Din punct de vedere financiar-comercial, eforturile au dat rezultate şi rezultatele financiare s-au îmbunătăţit. În primul trimestru din 2021, profitul anual a urcat cu peste 270%, la 259 de milioane de dolari, iar vânzările au crescut cu 10%, la 1,40 miliarde de dolari.