Luni 10 mai 2021, producătorul american al legendarei motociclete Harley-Davidson a anunţat că intenţionează să lanseze brandul exclusiv electric, transmite DPA.
Astfel, ditectorul general Jochen Zeitz a afirmat că brandul exclusiv electric LiveWire marchează trecerea la „conducerea şi definirea pieţei vehiculelor electrice”.
În contextul parteneriatului, designul LiveWire vine de la prima motocicletă electrică a Harley-Davidson, realizată în parteneriat cu Panasonic şi lansată în 2019 la Salonul tehnologic de la Las Vegas, Consumer Electronics Show (CES).
Harley-Davidson va prezenta în premieră brandul LiveWire în 8 iulie şi va lansa prima motocicletă din acest brand în 9 iulie, la Salonul internaţional al vehiculelor motorizate cu două roţi.
În ultimii ani, Harley-Davidson a încercat să-şi depăşească imaginea demodată şi să atragă o clientelă mai tânără, investind în modele electrice şi produse moderne.
Din punct de vedere financiar-comercial, eforturile au dat rezultate şi rezultatele financiare s-au îmbunătăţit. În primul trimestru din 2021, profitul anual a urcat cu peste 270%, la 259 de milioane de dolari, iar vânzările au crescut cu 10%, la 1,40 miliarde de dolari.