Românii de la Lensa au investit 700.000 de euro în reţeaua naţională de magazine

0 25

700.000 de euro investeşte Brandul românesc Lensa în reţeaua de magazine, la nivel naţional, şi anunţă deschiderea în 2021 a şase noi puncte de vânzare, potrivit unui comunicat al companiei, transmis marţi AGERPRES.

Astfel, magazinul omnichannel de optică, fondat în urmă cu opt ani, deschide pe 18 martie, la Piteşti, cel de-al nouălea showroom. Noul punct de vânzare are o suprafaţă de 175 mp, două cabinete oftalmologice şi peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere şi de contact.

În contextul companiei cu privire la extinderea puncteloe de vănzare şi odată cu inaugurarea noului magazin, investiţiile în dezvoltarea reţelei de magazine proprii Lensa vor ajunge la această sumă.

Din punct de vedere al domeniului companiei, magazinul de optică din Piteşti expune produse ale brandurilor Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid, iar gama de lentile de vedere şi de contact cuprinde nume precum Essilor, Hoya, Zeiss şi Alcon.

În România, compania Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun.

În contextul teritorial al companiei, primele magazine fizice au fost deschise în Bucureşti şi Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galaţi şi Piteşti.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata