Producătorul de pavaje Star Stone investeşte 3 milioane de euro şi estimează o creştere de 40% a businessului în 2021

135

Pentru anul 2021, compania Star Stone investeşte 3 milioane de euro şi estimează o creştere de 40% a businessului, susţinută de extinderea companiei în Europa şi de o piaţă locală de construcţii în creştere exponenţială, conform unui comunicat al companiei.

Acest avans va fi susţinut de creşterea organică a pieţei în care industria construcţiilor având, anul trecut cea mai bună evoluţie an la an din ultimul deceniu care se implică la: dezvoltarea companiei, la diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar şi la asumarea unui sistem de consolidare şi la creştere accelerată a afacerii.

Anul trecut, Star Stone a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 4,4 milioane de euro, în creştere cu peste 10% faţă de anul anterior.

Îar planul de investiţii al companiei Star Stone pentru acest an, ia în calcul un buget de 3 milioane de euro şi vizează extinderea pe plan local, dar şi în Europa.

„Până la jumătatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de producţie, crescând astfel capacitatea totală de producţie, lucru care ne va da posibilitatea să lansăm noi tipuri de produse destinate segmentului rezidenţial. Totodată, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de îmbunătăţirea aspectului şi, printr-o metodă inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va uşura munca montatorilor şi va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurând o calitate net superioară produselor anterioare”, spune Cristian Pop, Director General Star Stone.

Anul acesta, compania va continua dezvoltarea şi extinderea reţelei de distribuţie din România care, în momentul de faţă, număra aproximativ 300 de distribuitori şi reţelele DIY Dedeman şi Hornbach.

Prezentă pe piaţa din România încă din 2008, Star Stone a intrat în 2019 şi pe piaţa din Ungaria, iar în 2020 şi în Belgia. În ceea ce priveşte piaţa externă, compania urmăreşte pentru anul în curs consolidarea şi dezvoltarea reţelei de distribuţie din Ungaria şi să intre în 3 noi ţări, punând bazele reţelei de distribuţie în Austria, Slovacia şi Cehia.

În contextul competiţional, compania Star Stone a fost inclusă anul acesta, în topul Financial Times (FT) 1.000 cele mai performante companii europene. Prezenţa companiei în acest top vine ca o recunoaştere a strategiei de dezvoltare, a inovaţiei şi a investiţiilor derulate de-a lungul timpului. Topul FT 1.000 publicat de Financial Times este la cincea ediţie şi, alături de compania de cercetare Statista, stabileşte clasamentul companiilor din Europa care au înregistrat o creştere semnificativă a afacerii în intervalul 2016 – 2019, Star Stone înregistrând, în acest interval, cea mai mare creştere a unei companii din construcţii, din România.

În prezent, Star Stone este cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidenţial. Prezentă pe piaţa din România încă din 2008, compania a intrat în 2019 şi pe piaţa din Ungaria, iar în 2020 şi în Belgia, unde comercializează, printr-o reţea amplă de distribuţie, dale de pavaj, bolţari, piatră decorativă, accesorii de gard, borduri de piscină etc. La nivel naţional, compania dispune de o reţea de peste 300 de distribuitori şi reţelele DIY Dedeman şi Hornbach.

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata