Tesla a finalizat extinderea capacităţii de producţie la fabrica sa din Shanghai

Tesla a încheiat extinderea capacităţii de producţie la fabrica sa din Shanghai, China, şi va testa liniile de producţie pentru modernizare în perioada 19 septembrie – 30 noiembrie, potrivit unui comunicat oficial, anunță Reuters.

Înainte, Reuters anunţase că Tesla are ca obiectiv producerea a circa 2.200 de unităţi Model 3 şi Model Y pe săptămână la uzina din Shanghai, pentru a face faţă cererii.

Tesla nu a răspuns solicitării Reuters de a comenta informaţia. China este a doua mare piaţă a Tesla.

În luna noiembrie a anului  trecut, publicaţia Beijing Daily preciza că producătorul auto american intenţionează să investească până la 1,2 miliarde de yuani (170 milioane de dolari) pentru extinderea capacităţii de producţie la fabrica sa din Shanghai, ceea ce-i va permite să facă încă 4.000 de angajări.

Astfel că, luni, Tesla a informat că îşi extinde canalele de vânzări în China într-un ritm normal, ca răspuns la informaţiile Reuters că ar lua în calcul închiderea unor showroom-uri din oraşe cum ar fi Beijing, unde traficul a scăzut din cauza restricţiilor.

Asociaţia Constructorilor de Automobile din China (CPCA) estimează că în acest an un număr record de şase milioane de automobile electrice ar urma să fie vândute în China, pe fondul exploziei cererii pentru automobile curate.

Noua prognoză marchează o dublare faţă de cele 2,99 milioane de vehicule electrice înmatriculate anul trecut în China, ceea ce scoate în evidenţă creşterea semnificativă a cererii pentru autoturisme curate în China şi provocările pentru constructorii tradiţionali în a se adapta la o piaţă care devine rapid una verde.

De asemenea, autorităţile centrale şi locale din China au luat măsuri pentru a ajuta industria auto să îşi revină după restricţiile şi carantinele care au afectat vânzările la începutul anului. În luna mai, Guvernul de la Beijing a redus cu 50% taxele la cumpărarea unui autoturism cu emisii reduse în timp ce autorităţile municipale au venit şi ele cu subvenţii şi stimulente pentru a-i convinge pe cumpărători să se orienteze spre un vehicul cu emisii reduse.

Sursa: agerpres.ro
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata