WOPA isi continua strategia de dezvoltare si isi consolideaza pozitia de agentie full service integrata prin achizitionarea HIPPOS care a devenit divizia de digital a agentiei

In continuarea planurilor de integrare, agentia de publicitate WOPA si-a completat serviciile de ATL si BTL cu divizia de digital dupa ce, la inceputul anului, a achizitionat Hippos. WOPA este o agentie full integrata si isi consolideaza pozitionarea drept consultant strategic de marketing venind in intampinarea viziunii clientului cu know-how-ul si resursele necesare pentru campanii integrate.

La WOPA credem in #nobullshitadvertising: nu este vorba doar despre idei, ci despre a le transforma in realitate. Esenta viziunii WOPA este de a da voce fiecarui brand prin campanii complexe, integrate si relevante. Credem ca fiecare campanie trebuie sa poarte un mesaj corent si relevant al brandului si sa transmita acest mesaj cu un suflu unic si creativ, adaptat fiecarui tip de consumator si canalelor unde comunicam cu acesta. Asa ca achizitia agentiei Hippos a fost un pas firesc prin care ne propunem sa ne atingem mereu obiectivele, completandu-ne astfel capabilitatile noastre de ATL si BTL cu cele de digital si social media”, a declarat Ionut Datcu, Managing Partner.

Toate eforturile depuse de catre WOPA inspre zona de digital in utimul an s-au concretizat cu castigarea premiului Silver la gala Internetics, sectiunea Full Digital, pentru campania “O mama la nevoie se cunoaste”, realizata pentru Asociatia Berarii Romaniei.

In contextul unei frecvente ridicate a accidentelor rutiere produse de tineri cu varsta intre 18-30 de ani din cauza consumului de alcool, WOPA a ales sa realizeze campania de responsabilizare intr-o maniera creativa, intelegand nevoia pentru o abordare care sa nu arate cu degetul, ci sa „vorbeasca” pe limba unui target reticent in a accepta usor astfel de mesaje.

Ideea creativa a fost transpusa intr-o serie de spoturi (video 1 & video 2) avandu-l ca protagonist pe Alex Cotet (Sector 7) in rolul prietenului care, cu mult umor, isi asuma rolul de mama cicalitoare, dar ocrotitoare, si transmite un mesaj simplu, dar ferm: Fara alcool la volan! In doar doua luni de derulare, campania s-a bucurat de un real succes: peste 1 milion de vizionari pe YouTube, mai mult de 7 milioane reach pe Facebook si peste 100.000 de reactii pozitive.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata