O nouă invitație pentru dezvoltarea de soluții inovatoare pentru sustenabilitate este lansată de BAT

De Jurnalul Național Actuale Companii 110 citiri
9 min citire




 

Compania BAT România a afirmar că îşi continuă dezvoltarea parteneriatelor sale, pentru soluții inovatoare în atingerea obiectivelor sale de sustenabilitate.

în acest sens, obiectivele BAT în domeniul sustenabilității sunt clare:

-zero emisii de dioxid de carbon la nivelul întregului lanț valoric până în 2050;
-reducerea cu 50% a emisiilor pentru Scopul 1 și 2 până în 2030 față de valoarea de referință din 2020;
-reducerea cu 25% a deșeurilor până în 2025 în siturile sale de operațiuni față de valoarea de referință din 2017;
-atingerea unei rate de reciclare a deșeurilor de 90% în siturile de operațiuni până 2025;
-reducerea cu 35% a consumului de apă în propriile centre de producție față de valoarea de referință din 2017 și reciclarea a 30% din cantitatea de apă extrasă până în 2025;
-100% din siturile noastre de operațiuni să fie certificate Alliance for Water Stewardship până în 2025;
-100% din toate ambalajele noastre să fie reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025;

În planurile sale de viitor, BAT crede în dezvoltarea unor parteneriate durabile, precum și în susținerea partenerilor săi comerciali, a inițiativei și a inovației în afaceri

Astfel, „Obiectivul nostru strategic este de a construi un viitor mai bun”.

În București, la data de 18 martie 2024, în cadrul angajamentului asumat pentru o dezvoltare sustenabilă a afacerii sale, BAT continuă programul „Fii furnizor” demarat în anul 2021, cu intenția de a-și dezvolta portofoliul de soluții inovatoare și parteneriate care să contribuie la materializarea ambiției companiei de a construi un viitor mai bun.

Practic, cele două direcții majore ale ediției 2024 a programului vizează:

-dezvoltarea de soluții inovatoare și eficiente pentru reducerea deșeurilor și

-susținerea economiei circulare, precum și reducerea consumului de apă și reutilizarea apei.

În acest sens, companiile și start-up-urile interesate sunt invitate să se înregistreze pe platforma BE SUPPLIER începând cu 18 martie 2024. Platforma va rămâne disponibilă pentru înregistrare timp de 6 săptămâni. Propunerile inovatoare și sustenabile de soluții în managementul deșeurilor și reducerea apei vor fi foarte apreciate și evaluate de o echipă dedicată din cadrul BAT în raport cu nevoile și criteriile de afaceri organizaționale.

Companiile selectate vor fi apoi invitate să se alăture BAT în călătoria pentru un viitor mai bun – A Better Tomorrow™. Toate companiile înregistrate vor fi luate în considerare pentru consultări viitoare.

„Sustenabilitatea este în centrul afacerii noastre”

BAT România investește în mod constant în dezvoltarea de soluții pentru atingerea obiectivelor sale de sustenabilitate. Fabrica noastră din Ploiești, a doua cea mai mare a grupului din Europa și loc de muncă pentru peste 1.000 de angajați, este certificată AWS pentru consumul sustenabil de apă și are o rată de reciclare de circa 85% a deșeurilor. Începutul anului 2024 înseamnă un pas în plus în călătoria de sustenabilitate a fabricii din Ploiești, prin instalarea a circa 1.000 de panouri fotovoltaice pe acoperișul halei de producție, ca parte a angajamentului nostru pentru dezvoltarea surselor de energie verde.

În afirmaţiile sale, Simon Brown, Director de Operațiuni pentru Aria Europa de sud est în cadrul BAT, a declarat: ”BAT face pași decisivi în călătoria sa de transformare și suntem hotărâți să construim o companie a viitorului, în care sustenabilitatea are un rol principal. Investim permanent în dezvoltarea de soluții inovatoare pentru eficientizarea consumului de resurse și reducerea impactului asupra mediului, într-un proces care implică în primul rând consistență și coerență. De asemenea, credem cu tărie în puterea contributivă și ne bucurăm să invităm alături de noi parteneri pentru dezvoltarea unor soluții inovatoare pentru atingerea obiectivelor noastre de protejare a mediului.”

Aşadar, BAT și-a început călătoria în domeniul sustenabilității în urmă cu mai bine de 20 de ani, cu rezultate recunoscute de prestigioase instituții la nivel internațional, precum Dow Jones Sustainability Index sau Financial Times. Recent, compania a publicat raportul anual combinat privind performanța de business și în domeniul sustenabilității pentru anul 2023, prin care evidențiază progresul obținut în atingerea obiectivelor sale de sustenabilitate.

 BAT este un angajator strategic în România, creând peste 3.000 de locuri de muncă în cadrul celor trei companii prezente aici: BAT Investment – fabrica de la Ploiești, BAT Trading – compania de distribuție și Global Business Solutions – centrul de servicii integrate din București, cel mai mare centru al grupului de acest fel

BAT generează alte 30.000 de locuri de muncă indirect, pe lanul de distribuție și aprovizionare.
Compania BAT este prezentă de peste 25 de ani pe piața din România, cu o contribuție totală în economie de peste 125 de miliarde de euro și 24 de miliarde de euro plătiți direct la bugetul statului, sub formă de taxe și accize*, în primii 25 de ani de activitate
În 2022, BAT a fost al doilea cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al României, cu circa 10,2 miliarde de lei plătiți sub formă de taxe și accize

BAT este o companie de top cu o gamă variată de bunuri de larg consum. Obiectivul nostru strategic este crearea unui viitor mai bun – A Better Tomorrow™ – prin intermediul unei lumi fără fum. Angajamentul nostru pentru atingerea acestui scop este reliefat de asumarea obiectivului ca 50% din veniturile noastre să fie generate de produsele care nu implică arderea tutunului până în 2035.

Compania susține clar că țigările cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. Pentru a construi o lume fără fum, BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternative cu risc redus* dovedit științific.

Principalul obiectiv al BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu implică arderea tutunului până în 2030 și de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025. BAT și-a stabilit o serie de obiective ambițioase de sustenabilitate, precum reducerea cu 50% a emisiilor de carbon pentru Scopurile 1 și 2 și reducerea cu 50% a emisiilor pentru Scopul 3 până în 2030 (față de referința de bază din 2020) și 100% din ambalajele utilizate să fie reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025.

În prezent, BAT are peste 46.000 de angajați și, în 2023, grupul BAT a generat venituri de 27,28 miliarde de lire sterline și un profit din operațiuni de 12,46 miliarde lire sterline.

Portofoliul strategic al companiei include mărcile sale globale de țigarete și o categorie tot mai largă de produse din tutun și nicotină. Portofoliul include produse precum țigări electronice, produse de încălzire a consumabilelor și produse moderne pentru uz oral. Aceste noi categorii de produse au generat venituri anuale de peste 3 miliarde de lire sterline de la dezvoltarea lor cu un deceniu în urmă.

În prezent 24 de milioane de consumatori au ales noile categorii de produse BAT care nu implică arderea tutunului, iar veniturile generate de aceste categorii reprezintă 16,5% din veniturile grupului în 2023.

 

Sursa – www.antena3.ro

TAGGED: ,