O agentie SEO, atenta la cele mai mici detalii ale optimizarii

15

Pe masura ce algoritmii Google se dezvolta, strategiile ce tin de optimizarea SEO trebuie sa tina pasul, astfel risca sa piarda teren in fata competitiei. De aceea, o agentie SEO respectabila are nevoie sa fie la curent cu toate noutatile, pentru a se adapta constant si livra clientelei celei mai bune servicii.

Asadar, in anul 2021, din arsenalul oricarei agentii SEO cu experienta nu trebuie sa lipseasca armele necesare pentru a propulsa site-urile companiilor pe primele pozitii din Google. Prin urmare, ti-am pregatit cateva exemple dintre cele mai noi metode, tactici sau chiar mici detalii, carora trebuie sa le acorzi atentia cuvenita pentru a fi la zi, indiferent daca esti o agentie SEO cu reputatie sau un specialist freelancer la inceput de drum.

agentie SEO

Iata, deci, cinci metode de a te diferentia de competitie si de a te adapta noilor cerinte Google in 2021!

  1. Optimizarea Favicoanelor

Pe scurt, favicon-ul este un mic simbol atasat site-ului tau, precum acel “W” de la Wikipedia sau “G”-ul de la pagina de search Google. Recent, motorul de cautare a inceput sa afiseze aceste favicoane si in pagina de rezultate mobile, iar acest lucru iti poate influenta enorm rata de click-through.

Aminteste-ti cum, in urma cu cativa ani, Google a permis introducerea de emoji in meta tag-uri si modul in care acest trend a fost preluat de toate marile companii. In prezent, pentru a te distinge de competitie, o agentie SEO are nevoie chiar si de aceste “arme de buzunar”, care pot face diferenta intre alegerea unui site sau a altuia.

  1. Breadcrumbs

Functia de breadcrumbs, desi la inceput era rezervata doar clientilor care puteau astfel sa navigheze mai usor intr-un website, este acum integrata in pagina cu rezultate Google, atat pe desktop, cat si pe mobile. O buna strategie este sa te asiguri ca aceste breadcrumbs abunda de cuvinte cheie, care iti pot astfel influenta CTR-ul (click-through rate).

Cu toate acestea, Google poate afisa aceste breadcrumbs din mai multe locuri, astfel incat este important sa fii sigur ca pagina respectiva este cea corecta, iar breacrumbs sunt implementate prin codurile speciale “Schema”. In mod ideal, acestea ar trebui sa urmeze structura URL-urilor, insa aceasta conditie nu este intotdeauna necesara.

  1. Foloseste numere in meta titluri si descrieri

Chiar daca aceasta tactica nu este noua, a inceput sa fie din ce in ce mai des folosita de agentiile SEO la nivel global. Adaugarea unei date in meta titlu sau descriere iti poate creste vizibil rankul unei pagini. Va trebui sa fii atent, totusi, sa nu spamezi aceste numere pe fiecare pagina si sa te asiguri ca sunt corect implementate, fara a depasi numarul de caractere. Totusi, un articol cu titlul “Strategii de la o agentie SEO | Martie 2021” va atrage mai multi vizitatori dornici sa fie la curent cu ultimele trenduri in acest domeniu.

  1. Schema FAQ si How-To

Google a venit cu un avantaj de nedescris prin adaugarea acestora in pagina cu rezultate. Schema FAQ este pur si simplu o mina de aur, folosind astfel mult continut de pe site, care sa fie afisat in search page. In functie de cat de corecte sunt informatiile, dar si de cat de relevante sunt pentru utilizatori, poti influenta enorm rata de click-through prin introducerea acestora.

  1. Update-ul de continut

Fie ca este vorba de continut mai vechi, care s-a bucurat de mult succes, precum un articol de blog din 2019, fie ca ai in vedere update-ul unui articol de blog cu noi informatii, aceasta metoda este folosita de multe agentii SEO cu succes.

Nu uita, insa, va trebui sa pastrezi acelasi URL al respectivei pagini (sau articol de blog), umbland doar la continut. Spre exemplu, poate fi vorba de link-uri reactualizate sau pur si simplu de noi informatii din acea zona de interes. Poti crea un camp special in care specifici noile update-uri sau insera direct in articol, mentionand in titlu ca acesta este updatat “La zi”.

Indiferent ca ai o agentie SEO cu experienta sau ca esti un specialist care doar acum incepe sa cunoasca “dedesubturile” acestei industrii, este crucial sa tii pasul cu noile practici si sa fii la curent cu update-urile Google. Doar asa vei lasa in urma competitia si vei aduce website-ul pe care il administrezi in topul cautarilor!

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata