La gala MERITO, 12 profesori excepţionali au fost premiaţi pentru performanţe deosebite în educaţie

Foto: rbls.ro
0

Pentru transformarea meseriei de profesor, în România, comunitatea MERITO a crescut cu 12 noi membri şi a ajuns la un total de 55 de dascăli.

În cadrul acestei comunicăţi performanţele dascălilor este recunoscută de Romanian Business Leaders (RBL).  Iar cei 12 profesori care se alătură, din acest an, comunităţii MERITO, sunt oameni care îşi lasă amprenta pozitiv asupra generaţii întregi şi fac cinste meseriei de profesor, precum:

-Graţiela Petcu, directoarea unei şcoli gimnaziale dintr-un sat buzoian, care a dus şcoala între primele din judeţ ca rezultate şi a transformat-o într-o “fabrică de viitor”;

– Educatoarea Vasilica Găzdac, în a cărei sală de grădiniţă din Salva, jud. Bistriţa-Năsăud, copiii rămân conectaţi la tradiţii şi prind drag de şcoală;

– Doina Gosav din Vaslui, care a integrat tehnologia în orele de chimie şi pregăteşte voluntar elevi din mediul rural pentru admiterea la medicină, cu rezultate excelente,

– Elena Jebelean din Timişoara, care predă Limba şi Literatura Română viitorilor pedagogi, prin “metoda exploziei stelare, tehnica acvariului sau mozaicuri”, printre multe altele.

– Vladimir Bogosavlievici, din Cluj-Napoca, care a scos orele de Istorie din clasă, prin tururi stradale şi care scrie cărţi împreună cu elevii lui;

-Mirela Spiţă, învăţătoarea din Bacău care consolidează “templul educaţiei” pentru elevii ei şi îi învaţă să îşi gestioneze emoţiile;

– Cristina Dudan, profesoară în Făgăraş, care construieşte o şansă pentru fiecare elev al ei şi a schimbat tiparele predării Biologiei;

– Mihai Bădiţă, profesor de educaţie muzicală la Sibiu, care formează elevi pasionaţi de clarinet pentru performanţă.

– Rodica Gavriş-Pascu, învăţătoarea din Cluj-Napoca, care a inventat metoda DINO ca să gestioneze conflictele şi să îi înveţe mai departe pe elevi, astfel încât să vină “La şcoală cu plăcere”;

-Cătălin Ciupală, profesorul de matematică care a pornit primul laborator VR din România, la Braşov, unde elevii săi au creat peste 100 de clipuri video online despre probleme de matematică şi ştiinţe;

– Anca Tăut, învăţătoarea din Zalău, care dezvoltă în copii valorile necesare să producă o schimbare în ţară şi îi învaţă pe părinţi cum să le fie alături copiilor în utilizarea tehnologiei sau

-Aida Frujină, învăţătoarea din Bucureşti, care uneşte şi ghidează peste timp fiecare generaţie printr-o tematică unică şi care construieşte procesul de învăţare precum o joacă, încât elevii să îl îndrăgească.

Astfel, pe 4 septembrie 2020, peste 100 de lideri din business şi profesionişti din Educaţie au sărbătorit a V-a generaţie de profesori MERITO, într-o gală care, pentru al treilea an la rând, s-a desfăşurat sub Înaltul Patronaj al Preşedintelui României.

“Gala MERITO este, probabil, pentru noi, cei care lucrăm zi de zi în Educaţie, platforma cea mai cunoscută şi apreciată de recunoaştere a meritelor profesorilor excepţionali din toată ţara. Gala MERITO este şi o sursă ce ne umple paharul cu motivaţie de a merge mai departe pentru încă un an şcolar, cât şi o îmbinare fără precedent între mediul privat, mediul asociativ şi şcoală. Capacitatea de a crede în mai bine şi de a face tot ce îi stă în puteri pentru acel mai bine în care speră este ceea ce diferenţiază profesorul MERITO, iar elementele definitorii ale acestuia sunt empatia şi acea dorinţă de a nu lăsa niciun copil în urmă”, a declarat Ligia Deca, Consilier Prezidenţial, Departamentul Educaţie-Cercetare din cadrul Administraţiei Prezidenţiale, în deschiderea Galei MERITO 2020.

Din anul 2016, Proiectul MERITO recunoaşte public şi material meritele profesorilor valoroşi ai României, prin Gala anuală. Comunitatea profesorilor laureaţi a crescut la 55 de dascăli, care împreună cu antreprenorii şi managerii din RBL lucrează ca să multiplice în sistemul de educaţie bune practici de predare, prin intervenţii de învăţare colaborativă, o voce a profesorilor şi printr-o platformă online. Misiunea proiectului MERITO este de a transforma meseria de profesor în România, în sensul de a o profesionaliza, a o face din nou dezirabilă pentru tineri şi apreciată în societate.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close