Schimbările pozitive prin care vor trece businessurile în era post pandemie

0 12

Schimbările aduse de pandemia de coronavirus se resimt în toate domeniile și în viața personală a tuturor oamenilor. Businessurile însă sunt cele mai afectate de criza sanitară mondială, iar era post pandemie se anunță a fi în continuă schimbare. O mare parte dintre aceste măsuri au fost și sunt binevenite, în special deoarece companiile erau nevoite să le implementeze mai devreme sau mai târziu. De asemenea, multe dintre aceste schimbări sunt benefice atât pentru angajatori, cât și pentru angajați. Iată câteva dintre acestea:

Nevoia de deschidere spre tehnologie

Tehnologia avansează văzând cu ochii, iar businessurile, indiferent de domeniu și profil, trebuie să avanseze în același ritm. Acest lucru devine posibil doar atunci când tehnologia este acceptată ca parte din buna funcționare a unei afaceri. De exemplu, în cazul magazinelor alimentare, pandemia a impus schimbarea obiceiurilor. Acum este nevoie de terminale POS pentru a facilita plățile și pentru a diminua contactul fizic cu bancnote și monede.

Siguranța sanitară a angajaților și a clienților a dat startul unor schimbări mult așteptate de publicul larg. O mare parte dintre antreprenori nu erau încă pregătiți sau nu aveau resursele necesare pentru a face acești pași. Pentru ca afacerea să funcționeze în mod normal este nevoie de dedicare și aparate moderne, dar și de accesorii pentru acestea, precum role casa de marcat. Antreprenorii care își doresc să se bucure de prosperitate mult timp de acum încolo trebuie să îmbrățișeze noile măsuri și tehnologii.

Mutarea atenției pe leadership

Felul în care o companie reușește să depășească perioada de criză cauzată de pandemie își va spune cuvântul pe termen lung. Fie că este vorba de imaginea pe care o are în fața clienților, a partenerilor sau a angajaților, calitatea de leadership va sta la baza viitoarelor relații. Viitorii angajați își vor dori să știe dacă firma oferă suficientă siguranță și dacă poate gestiona o nouă criză. Partenerii vor prefera să cunoască din timp riscurile și să comunice cât mai ușor, iar clienții își vor dori servicii bune constant și să observe adaptarea serviciilor și a produselor la nevoile din prezent.

De asemenea, felul în care afacerea este controlată, în special în vremuri grele, va oferi mai multă încredere angajaților și un nivel ridicat de productivitate. Odată ce se creează un echilibru între acestea, firma nu poate decât să avanseze spre mult așteptata revenire la normal.

Flexibilitatea în muncă

Flexibilitatea stă la baza tuturor activităților de succes în pandemie, dar și după. Atât în cazul muncii de acasă, cât și în felul în care angajatorii privesc programul de muncă obișnuit sau alte operațiuni. Comunicarea și înțelegerea nevoilor sunt aspecte esențiale în orice business, în special când vine vorba de cele ale angajaților. Munca de acasă întreprinsă în pandemie oferă angajatorilor posibilitatea de a analiza rezultatele, de a le compara și de a îmbunătăți sistemul de muncă. De exemplu, există deja antreprenori care renunță la spațiile închiriate pentru birouri, deoarece majoritatea angajaților lor muncesc de acasă.

Schimbările sunt benefice pentru companii, angajați, dar și clienți, atunci când ele sunt asumate și când există interes spre progres.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata