4 elemente esențiale ale unui website de afaceri

0

Procesul de proiectare a site-urilor de afaceri a parcurs un drum foarte lung într-un timp foarte scurt. Pe de o parte, poate fi foarte ușor să trecem cu vederea funcțiile moderne care fac ca site-urile noastre să fie mai funcționale și mai eficiente. Pe de altă parte, este la fel de ușor să ne concentrăm prea mult pe ceea ce este la modă și să uităm practicile de design clasice, care și-au dovedit eficiența de-a lungul timpului. O agenție web design cu experiența va realiza întotdeauna website-uri de afaceri care îmbină designul și infrastructura dovedită cu caracteristicile și funcționalitățile de ultimă oră:

  1. Claritatea este ceva dovedit. Un site web trebuie să capteze rapid atenția utilizatorilor. Dacă oferim prea multe informații simultan, pierdem vizitatorii. Dacă oferim prea puține informații, aceștia vor ridica din umeri. Prin urmare, cel mai eficient mod de a echilibra aceste două pericole este prin claritate. Fiecare element al site-ului trebuie definit prin claritate și consecvență. De asemenea, cele mai bune site-uri de afaceri se bazează pe profunzime, nu pe amplititudine. Adică, preferă să îi permită utilizatorului să exploreze site-ul după bunul său plac fără să îl bombardeze din start cu tot felul de opțiuni și variații. Acestea vor putea fi prezentate ulterior printr-un instrument de personalizare. O astfel de strategie susține sentimentul de libertate în explorarea site-ului, facilitând totodată luarea deciziilor.
  2. Consistență. Consistența este și ea dovedită. Nu putem spune acum un lucru, ca în minutul următor să nu mai fim de acord cu ce am spus. Cel mai simplu mod prin care putem pierde un client sau un potențial client este prin transmiterea sentimentului de confuzie și inconsistență. Clienții își doresc să aibă de-a face cu branduri de încredere, care transmit mesaje fiabile. La acest capitol, transparența joacă un rol principal. Dacă există un element din afacerea pe care o desfășurați care necesită o explicație mai complexă, atunci oferiți explicațiile necesare. Cu cât mesajele și explicațiile oferite dovedesc mai multă transparență, cu atât brandul devine mai de încredere în ochii clienților.
  3. Nenumărate servicii web design standard și-au dovedit eficiența de-a lungul timpului. Există elemente de web design care vor funcționa întotdeauna. Încărcarea rapidă este o cerință prioritară. Dacă o pagină web mai complexă are nevoie de mai mult de 15 secunde pentru a se încărca, în acest timp clientul a și aterizat deja pe site-urile concurente. Funcțiile grafice care ajută la citirea unei pagini ajută vizitatorul să înțeleagă mai bine ce are în fața ochilor și să capete astfel mai multă încredere. Informațiile clare și numerotate sunt ușor de digerat și îl determină pe vizitator să își dorească să afle mai multe detalii. Dacă dorește să afle mai multe, atunci trebuie să puneți la dispoziție cât mai mult conținut. Conținutul vine în diferite forme, precum articole de blog, conținut video, galerii, comunicate de presă și multe altele. Acestea au un conținut bogat în SEO și sunt distribuite de către adepți pe rețelele de socializare. Crearea de conținut este o investiție pe termen lung, adică plătiți pentru conținut o singură dată, iar acesta va continua să furnizeze avantaje SEO.

În cele din urmă, instrumentele de management sunt iarăși dovedite. Orice lucru care ușurează efectuarea unor sarcini în structura site-ului este avantajos. Un CMS de comerț electronic vă poate ajuta să generați link-uri într-o manieră profesionistă și de încredere. La fel și instrumentele Google Analytics sunt de mare ajutor. Acestea vă spun cum vizitatorii utilizează site-ul web, care sunt cele mai accesate pagini, care sunt cel mai puțin accesate pagini, ce tip de conținut a realizat acea conexiune adevărată și dacă există un tip unic de conținut care este distribuit pe platfome mai noi unde cu greu ați avea ecou.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata