Care este agenţia de turism din România care a dat faliment?

De Jurnalul Național Actuale Companii 294 citiri
4 min citire

Inrolare trafic.ro




 

În plin sezon estival, vin vești proaste, după ce s-a aflat că o celebră agenție de turism are probleme mari. Care este agenţia de turism din România care a dat faliment. Cine sunt turiştii care ar putea rămâne fără vacanţe.

 Ce se va întâmpla cu vacanțele românilor?

O agenție de turism și-a anunțat falimentul în plin sezon estival, în contextul în care vânduse vacanțe pe bandă rulantă românilor.Astfel, clienții din România se plâng pe rețelele de socializare că nu au fost anunțați despre nici o procedură.

Românii care și-au cumpărat vacanțe pentru acest sezon estival prin agenția de turism Kusadasi ar putea să rămână acasă.

Când a fost solicitată intrarea în faliment?

Concret, compania a solicitat falimentul pe data de 14 iulie 2023, astfel că prima instanță de judecată va avea loc peste câteva zile, respectiv pe data de 26 iulie.

În acest sens, turiștii care și-au rezervat vacanțe prin această agenție se plâng pe rețelele sociale că nu au fost anunțați despre nici o procedură de faliment. Aceștia mai spun că în Turcia, reprezentanții companiei nu mai au ghizi, iar turiștii sunt lăsați să se descurce singuri.

De asemenea, în anii trecuți, agenția de turism cerea taxe suplimentare de la turiști, anulau diferite curse, iar acum totul a culminat cu această procedură de faliment.

Anunțul făcut de Kusadasi

În informaţiile sale, ”Suntem nevoiţi să vă informăm că Societatea KUSADASI se află în incapacitate de plată, drept urmare în data de 14.07.2023, am depus la Tribunalul București o cerere de deschidere a procedurii generale a insolvenței cu posibilitate de reorganizare a activității”, a anunțat agenția de turism Kusadasi.

Compania a anunțat și ce se întâmplă cu clienții care și-au cumpărat sau au rezervat concedii prin intermediul ei.

Ce se întâmplă cu cei care au cumpărat vacanțe prin Kusadasi

În acest caz, ”Trebuie să vă specificăm că situaţia fiecărui turist (rezervare) va fi tratată în mod individual, existând posibilitatea ca o parte din aceştia să poată efectua sejururile contractate, în funcție de avansurile plătite către furnizori şi achitarea integrală din partea turistului/agentiei revânzătoare.

De asemenea, potrivit prevederilor art. 18 din O.G nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, coroborate cu dispozițiile Ordinului Ministerului Turismului nr. 156/2019 pentru aprobarea procedurilor de garantare a sumelor plătite de călători în legătură cu pachetele de servicii de călătorie/serviciile de călătorie asociate in cazul insolvenței agentiei de turism organizatoare şi procedurile de despăgubire a călătorilor, societatea deține instrument de garantare în valoare de 300.000 euro.

Unde pot contacta clienții agenția de turism Kusadasi

Ambele polițe sunt afişate pe pagina web a agenției de turism www.kusadasi.ro.

Astfel, „Din pricina situației actuale, este posibil să existe modificări sau anulări în programul de călătorie, de aceea, dorim să ne asigurăm că sunteți informați corect cu privire la statusul rezervării dvs. şi să reverificați cu agenția de turism dacă rezervarea dvs. poate fi onorată, astfel: pentru turiştii direcți ai agenției corespondența se va ține pe adresa de e- mail jancu@kusadasi.ro. iar cu agențiile partenere/revânzătoare pe adresa parteneri@kusadasi.ro. Ne cerem scuze pentru situatia si disconfortul creat!”, mai anunță Kusadasi.

Sursa – playtech.ro