CEC Bank a lansat aplicaţia de acceptare a plăţilor cu cardul pe telefonul mobil

411

Banca CEC Bank a lansat aplicaţia de telefon SmartPhone POS, prin care comercianţii pot folosi telefonul mobil ca pe un dispozitiv POS, pentru a recepţiona plăţi cu cardul, se menţionează într-un comunicat remis luni de bancă.

Această soluţie de acceptare a plăţilor cu cardul pe telefon, se adresează în principal micilor afaceri şi comercianţilor pentru care mobilitatea este esenţială, precum servicii de curierat şi livrare, comerţ stradal, servicii la domiciliu, restaurante, etc.

În acest sens, CEC Bank oferă în mod gratuit soluţia SmartPhone POS companiilor care încheie contracte cu CEC Bank până la sfârşitul anului – fără comisioane de instalare, fără comisioane de administrare şi fără comisioane la acceptare până la 30 iunie 2022.

Prin această aplicaţie, clienţii pot efectua plăţi contactless rapide şi în siguranţă cu cardul, cu telefonul mobil sau prin portofele electronice precum Google Pay, Apple Pay sau CEC Pay.

Plăţile se efectuează prin apropierea cardului sau a telefonului clientului de dispozitivul mobil pe care a fost instalată aplicaţia SmartPhone POS şi pe care au fost introduse detaliile de plată.

Astfel, comercianţii pot instala SmartPhone POS pe orice dispozitiv – telefon, tabletă – cu sistem de operare Android (versiunea 5.0 sau mai recentă), echipat cu NFC şi cu conexiune la Internet.

Bonul cu confirmarea plăţii poate fi trimis clientului pe email, SMS sau Whatsapp.

Aplicaţia SmartPhone POS a fost certificată de Visa şi de Mastercard şi respectă cele mai înalte standarde de securitate a datelor.

În opinia sa, directorul de Carduri al CEC Bank, Mihaela Bujac, a arătat că prin aplicaţia SmartPhone POS comercianţii economisesc prin evitarea închirierii de dispozitive POS clasice.

„În contextul în care mobilitatea şi soluţiile digitale câştigă din ce în ce mai mult teren în rândul consumatorilor şi antreprenorilor, aplicaţia SmartPhone POS este soluţia cu care CEC Bank vine în întâmpinarea comercianţilor pentru acceptarea
plăţilor cu cardul direct de pe telefonul mobil, fără să fie nevoie de închirierea unor dispozitive speciale, de conexiuni suplimentare dedicate POS-ului şi de costuri suplimentare de administrare”, a precizat directorul de Carduri al CEC Bank.

În anul 2020, CEC Bank a înregistrat o creştere cu peste 35% a numărului de tranzacţii cu carduri proprii, valoare mai mare decât creşterea medie la nivelul sistemului bancar, care a fost de 20,6%.

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata