De ce ai nevoie de o agenție Google Ads?

19

Google Ads este o platformă care poate la prima vedere să ți se pară accesibilă, ușor de utilizat. 

Dar cu cât înaintezi în setarea campaniilor vei întâmpina unele dificultăți dacă nu ești un specialist al acestei platforme. În plus, te poate costa mai mulți bani să realizezi sigur (intern) setările, analizele și optimizările fiecărei campanii decât dacă apelezi la o agenție Google Ads.

La început poate ți se pare o investiție mare, dar cu timpul o să vezi că se rambursează totul, și vei avea parte de profit periodic. 

De ce să realizezi campanii Google Ads pentru promovarea online?

  1. Ajungi la un public mult mai mare și divers într-un timp foarte scurt;
  2. Te adresezi unei anumite categorii de client, alegând chiar caracteristicile clientului ideal;
  3. Afișezi reclama persoanelor care doresc să afle informații despre produsele și/sau serviciile tale;
  4. Ai control deplin al campaniilor în orice moment, adică poți modifica, adapta, seta noi opțiuni, dar și să le elimini pe cele necorespnzătoare.
  5. Utilizezi orice buget și îl modifici ulterior;
  6. Vezi rezultatele și rapoartele de performanță în timp real;
  7. Obții rezultate mult mai rapide decât dacă realizezi SEO;
  8. Construiești recunoașterea brand-ului într-un mod adaptabil;
  9. Câștigi mai mulți clienți;
  10. Utilizezi mai multe strategii într-o singură platformă.

Acum, de ce ai nevoie de o agenție Google Ads? Deoarece ai nevoie de:

  1. Strategie – îți propune soluții, acțiuni concrete pentru a începe să realizeze campanii pe Google Ads.
  2. Competență – este în măsură să seteze, să te sprijine și să te informeze pe baza analizei campaniilor din Google Ads datorită cunoștințelor tehnice și practice.
  3. Personalizare – realizează conținut unic, adaptat pentru fiecare client, campanie, anunț.
  4. Dinamism – se observă o evoluție pozitivă a campaniilor în derulare.
  5. Inovare – setează campanii care aduc de fiecare dată ceva nou, actual și de impact.
  6. Originalitate – creează campanii noi cu un impact mult mai mare.
  7. Specialitate – este în continuă creștere privind cunoștințele tehnice și optimizare mult mai rapidă.
  8. Autenticitate – adaugă valoare reală fiecărei campanii.
  9. Optimizare – campaniile sunt analizate din mai multe unghiuri astfel încât agenția să poată îmbunătăți anunțurile.
  10. Raportare – analizează și raportează cât mai clară, pe înțelesul tuturor, într-o formă succintă.

Este foarte important să alegi un partener potrivit care să înțeleagă business-ul și industria în care activezi. În acest fel vei avea succes. 

De la stabilirea strategiei, continuând cu crearea unui campanii, optimizarea acesteia și finalizând cu o raportare corectă, totul trebuie să decurgă fără probleme. 

Alegerea unei agenții Google Ads ca partener poate să fie o muncă mult mai grea decât colaborarea în sine, dar totul va conta atunci când vei observa rezultatele pozitive.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata