În România se derulează între 20 și 22 februarie la Romexpo, Târgul de Turism

De Jurnalul Național 82 citiri
5 min citire

 

Evenimentul se desfășoară pe o suprafață de 12.000 metri pătrați și reunește 190 de expozanți din țară și din străinătate, consolidându-și statutul de platformă de referință în industria turismului, precizează un comunicat al Romexpo.

Această ediție aduce un număr semnificativ de participanți internaționali, reprezentând 52% din totalul companiilor prezente. Agențiile de turism și tur-operatorii au pregătit reduceri semnificative pentru o gamă largă de pachete turistice.

Cele mai frumoase zone din România vor fi promovate în cadrul târgului, printre care Brașov, Brăila, Bucovina, Buzău, Caraș Severin, Covasna, Eforie, Harghita, Maramureș, Mureș, Prahova, Tulcea, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi atracțiile autentice ale țării.

Totodată, pasionații de călătorii sunt așteptați cu reduceri de până la 50% pentru vacanțele de vară în destinații populare precum Egipt, Grecia, Italia, Spania și Turcia, de până la 40% pentru pachetele achiziționate pe litoralul românesc, până la 30% pentru vacanțele de Paște și 1 Mai și de până la 40% pentru sejururile de Mărțișor în capitale europene și stațiuni montane.

Din informaţiile organizatorilor, la TTR – ediția de primăvară participă cei mai cunoscuți expozanți din țară și din străinătate, agenții de turism, hoteluri, companii de transport și reprezentanți ai celor mai spectaculoase destinații.

Târgul de Turism al României I 2025 vine cu

-oferte exclusive și reduceri speciale pentru vacanțele din 2025;

-prezentări interactive și conferințe susținute de experți din industrie;

-tururi virtuale ale destinațiilor de top;

-premii și surprize pentru vizitatori;

-degustări de produse locale.

În opinia sa, ‘Târgul de Turism al României revine cu entuziasm, reunind pasionații de călătorii și profesioniștii industriei într-o atmosferă plină de emoție și inspirație. Ne bucurăm să fim din nou împreună, să explorăm noi destinații și să descoperim ofertele care transformă visele de vacanță în realitate. Vă așteptăm la Romexpo pentru a descoperi oferte și oportunități unice de călătorie și a vă conecta cu profesioniști din industrie’, transmite directorul comercial Romexpo, Oana Netbai, în comunicat.

În plus, „Pe scena TTR Networking Hub, experți recunoscuți vor susține conferințe și workshop-uri tematice, menite să inspire și să ofere insight-uri valoroase despre tendințele actuale, inovațiile din domeniu și strategiile de succes pentru dezvoltarea afacerilor în turism”, adaugă Oana Netbai.

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) anunță participarea sa tradițională la Târgul de Turism

În plus, Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) anunță participarea sa tradițională la Târgul de Turism al României, ediția februarie 2025.

Astfel, „ANAT a fost constant parte a celui mai important eveniment de turism al României, oferind oportunități unice de întâlnire între specialiști, parteneri, mass-media și turiști. Cu o istorie îndelungată de colaborare cu Romexpo, ANAT este partener strategic al Târgului de Turism al României încă de la prima ediție, din aprilie 1999, când a contribuit la punerea în practică a acestui eveniment. ANAT va fi prezent și cu stand (nr. 57A), ca de obicei, venind în întâmpinarea membrilor și a partenerilor”, se menționează într-un comunicat al ANAT.

Alături de târgul de turism de la Romexpo, există agenții care vor organiza târguri de turism în propriile sedii. În plus față de târgul tradițional, în această perioadă vor fi organizate, în paralel, și târguri online de turism de către mai multe agenții de turism. Acest format asigură turiștilor oportunitatea de a descoperi oferte speciale și pachete turistice la prețuri reduse, chiar și la jumătate din prețul obișnuit. TTR rămâne un ‘hub’ principal pentru evenimente, pentru întâlnirile între profesioniști, pentru crearea de parteneriate etc.

Președintele ANAT, Alin Burcea a spus,  „Târgurile rămân în continuare extrem de importante pentru breasla noastră și, desigur, pentru turiști. Acum se pot vedea toate ofertele speciale pentru sezon iar turiștii vor putea analiza și decide într-un timp foarte scurt. De asemeni, vor vedea tendințe și destinații noi”.

Evenimentul este deschis publicului în perioada 20 – 22 februarie, între orele 10:00 – 18:00, și pe 23 februarie, între orele 10:00 – 16:00.

Prețul biletului de acces este de 20 de lei, iar accesul gratuit se poate face pe baza înregistrării în aplicația Romexpo, disponibilă în Google Play și App Store.

Sursa – www.economica.net




Românii, loviți în plin de inflație. Pe ce vom ajunge să plătim mai mult

Românii, loviți în plin de inflație. Pe ce vom ajunge să plătim mai mult. Situația economică a României se înrăutățește, [...]

Schimbări MAJORE la pensii! Guvernul anunță noi impozite

Schimbări MAJORE la pensii! Guvernul anunță noi impozite. Autoritățile intenționează să elimine impozitarea progresivă a pensiilor speciale. Un proiect de [...]

Taxa pe stâlp. Cum va fi calculată și ce înseamnă

Ministrul Finanțelor, Tanczos Barna, a anunțat marți, în cadrul conferinței PRIA Finance for Key Business Sectors, că normele privind „taxa [...]

Paște scump în 2025! Creșteri de prețuri ULUITOARE la alimente. Ce îi așteaptă pe români

Paște scump în 2025! Creșteri de prețuri ULUITOARE la alimente. În următoarele trei luni, alimentele vor înregistra scumpiri accelerate. Conform [...]