Kaufland deschide în Mangalia un magazin cu design ecologic

De Jurnalul Național Actuale Companii Locuri de muncă 110 citiri
5 min citire

Inrolare trafic.ro




În urma acestei investiții, compania Kaufland creează 70 de noi locuri de muncă în economia locală și atinge pragul de un număr de 180 de magazine în rețeaua națională.

În Mangalia, acesta este situat pe strada General Vârtejanu, Nr. 1, noul hipermarket are o suprafață totală de circa 5.000 mp, dintre care peste 2.700 mp sunt destinați spațiului interior de vânzare. Acesta se distinge de alte magazine din rețea printr-un design inovator și sustenabil, având un acoperiș verde cu o suprafață de 2.765 mp și perete verde din plante agățătoare care acoperă peste 500 mp, pe două dintre fațadele magazinului. Aceste elemente contribuie la reducerea amprentei de carbon a clădirii, îmbunătățirea calității aerului și crearea unui mediu plăcut pentru comunitatea locală.

Magazinul se va deschide pentru public astăzi 20 iunie, și va funcționa zilnic între orele 07:30 – 22:00 de luni până sâmbătă, și între 08:00 – 20:00 duminica.

Concret, noul hipermarket oferă o varietate de produse pentru toate gusturile și dispune de raion amplu de legume și fructe, o vitrină cu servire asistată – cu o lungime de peste 22 de metri, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, produse de drogherie, băuturi și produse nealimentare. În plus, la punctul Grill din exterior, clienții pot găsi o gamă variată de mâncăruri gustoase și gata preparate: pui rotisat, pulpe de pui și specialități precum crispy și nuggets, dar și mici, ceafă de porc, cabanoși, cârnați thuringer, cartofi prăjiți, sosuri și băuturi răcoritoare.

La exterior, parcarea dispune de o capacitate totală de 235 de locuri, dintre care 10 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 10 părinților și trei locuri cu acces la stația de încărcare a mașinilor electrice. De asemenea, clienții vor beneficia de copertine metalice pentru umbrirea autoturismelor parcate, precum și locuri special amenajate pentru biciclete.

Pentru plata rapidă a cumpărăturilor, Kaufland pune la dispoziția clienților 14 case de marcat, opt express, de tip self check-out, și șase de tip standard. În plus, noul magazin din Mangalia va avea implementat și serviciul K-Scan, care oferă clienților posibilitatea de a scana singuri produsele pe parcursul vizitei în magazin, pentru o încasare rapidă la casa de marcat.

În galeria comercială a magazinului, clienții au acces la mai multe magazine și servicii, precum farmacia Dr. Max, casa de schimb valutar Corsa Exchange, băcănia Coliba Dobrogeană, magazinul de tip convenience Good2Go, ATM Multibanko și serviciile de coletărie Emag, DPD Curier și Fan Courier.


În linie cu angajamentul companiei față de protejarea mediului, noul magazin Kaufland din Mangalia pune la dispoziția clienților sisteme de colectare separată, precum:

În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare, de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din PET, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.

Mai nou, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase de la intrarea în magazin, clienții pot aduce pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară.

Recipientele care pot fi aduse în acest spațiu de reciclare includ sticlele goale de plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Clienții pot primi voucherele de reducere de la Biroul de Informații din magazin.

Sursa – www.economica.net