Prin listarea unor acţiuni, soluţia de eCommerce easySales îşi propune să atragă fonduri de 350.000 euro

134

În data de 6 mai din 2021, soluţia de automatizare şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales va demara, o rundă de finanţare, prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink, cu scopul de a atrage 350.000 de euro, sub forma unui împrumut convertibil, în schimbul a 8,05% din acţiuni, potrivit unui comunicat remis luni AGERPRES.

Astfel, „Platforma easySales uşurează munca comercianţilor, indiferent de nivelul de pregătire tehnică, care vor să îşi extindă produsele pe multiple canale de vânzare, precum: eMag, Cel, Elefant, Okazii, Dealwise şi TeamDeals, cărora li s-a adăugat, recent, şi Vivre – retailer online de mobilă şi decoraţiuni”, se menţionează în comunicat.

Din punct de vedere al obiectivelor, până în 2022, compania vizează şi integrarea cu Amazon, Ebay şi Allegro. Odată cu noua rundă de finanţare, compania se apropie de obiectivele anului 2024 – venituri lunare de peste 1,5 milioane de euro, pentru o prezenţă internaţională.

În opinia sa, „Cu suma de 350.000 de euro, ne vom consolida poziţia în România, ne vom extinde portofoliul de clienţi pe piaţa locală şi vom creşte echipa, pentru expansiune regională şi europeană. Am deschis deja biroul din Bulgaria şi am şi numit un Country Manager, în persoana domnului Pavel Penchev, co-acţionar easySales, care deja a dezvoltat şi instruit o echipă funcţională, în Ruse”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

În contextul finaciar – bursier, 7X Capital este investitor principal în noua rundă de finanţare, cu un pachet în valoare de 50.000 de euro. Alături de investitorii prezenţi, s-a alăturat recent şi Mircea Căpăţână, cofondator şi Business Development Manager în cadrul furnizorului de servicii de facturare inteligentă SmartBill, chiar una dintre opţiunile de facturare integrate în cadrul platformei easySales.

De altfel, easySales a încheiat anul trecut cu afaceri de aproximativ 150.000 de euro.

În planurile lor de viitor, reprezentanţii companiei susţin că ţintele pentru anul în curs sunt de triplare a numărului de clienţi, până la 500, dar şi de atingere a veniturilor recurente anuale de peste 300.000 de euro. Până în acest moment, prin intermediul easySales au fost procesate comenzi în sumă de 68 de milioane de euro iar numărul de clienţi a crescut, anul trecut, de până la 6 ori, faţă de 2019.

„Clienţii din portofoliu au listat un număr de peste 3 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 596.000 facturi şi 622.000 documente de livrare în mod automatizat şi au tradus 119.000 documentaţii de produse”, se mai spune în comunicat.

Din punct de vedere al dezvoltării, până în prezent, platforma easySales, fondată de Ciprian şi Iulian Cazacu, a implicat investiţii de aproximativ 350.000 de euro. Platforma conectează fluid şi automatizează procesele de listare şi vânzare pe cele mai importante platforme tip marketplace, ce oferă deschidere spre noi pieţe şi nişe de clienţi.

Aşadar, easySales este o platformă B2B şi un start-up în creştere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerţul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata