Telekom Romania lansează două noi centre de găzduire a datelor în Cluj-Napoca

Foto: idevice.ro
0

În urma unei investiţii de 3,5 milioane de euro, Telekom Romania anunţă lansarea, la Cluj-Napoca, a două noi centre de găzduire a datelor, conform anunţului făcut luni de către Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania,

În urma inaugurării centrelor de la Cluj-Napoca, acestea au o capacitate totală de găzduire de peste 300 de rack-uri, o suprafaţa totală de data room-uri ocupate de cele opt HDC-uri, localizate în trei oraşe (Bucureşti, Braşov şi Cluj-Napoca), este de peste 2.000 de metri pătraţi.

“Nivelul de securitate din centrele de date se află la cele mai înalte standarde, accesul făcându-se în baza unui control multifactor, fizic şi biometric (prin cititoare de amprente), iar condiţiile de mediu sunt ideale, temperatura şi umiditatea fiind ţinute sub control permanent. De asemenea, alimentarea cu energie electrică este asigurată atât de reţeaua de distribuţie, cât şi de cele două generatoare de mari dimensiuni, respectiv 1,4 MW putere instalată fiecare. Din 2007 şi până în prezent, HDC-urile Telekom Romania au funcţionat în permanenţă, datorită măsurilor luate în această direcţie. Spaţiul fizic din Cluj-Napoca este dimensionat şi echipat conform standardelor internaţionale TIA 942-Tier 3, Telekom Romania fiind primul furnizor din România care a început un astfel de proces de certificare”, se arată într-un comunicat de presă al companiei, transmis AGERPRES.

Iar pentru satisfacerea nevoilor de afaceri ale clienţilor săi, HDC reprezintă o categorie de servicii dezvoltate de Telekom Romania.  Programul depăşeşte aria produselor tradiţionale de telecomunicaţii, oferind şi incluzând noi beneficii şi servicii pe care compania le consideră importante pentru clienţi şi care aduc un plus de valoare afacerii acestora.

Iar hosting-ul (găzduirea) le asigură clienţilor Telekom Romania utilizarea partajată a unor facilităţi, precum şi infrastructura asociată, care pot fi folosite permanent, ocazional sau la cerere.

În acelaşi timp, Data Centerele reprezintă un mediu IT securizat, flexibil şi profesional, utilizabil de către clienţii Telekom Romania. Aceştia îl pot folosi pentru a furniza servicii web, pentru a proteja informaţiile critice ale companiei, pentru recuperarea în caz de dezastru sau ca sit principal pentru sistemele firmei. Astfel, companiile pot evita investiţiile masive de capital şi timp pentru echipamentele IT şi infrastructură.

În contextul dat, clienţii care aleg serviciile oferite de HDC vor beneficia de soluţii adaptabile, cu posibilitatea dezvoltării ulterioare cu costuri scăzute, dar şi facilitarea legăturii rapide şi de calitate între centrul de date şi sediile companiilor. Telekom Romania oferă suport tehnic 24/7, prin intermediul personalului certificat în acest sens. Totodată, având în vedere unicitatea fiecărui client, Telekom Romania pune la dispoziţie companiilor cinci categorii de servicii, care pot fi personalizate în funcţie de nevoile acestora. Astfel, clienţii pot să aleagă servicii de găzduire fizică a echipamentelor, acces la echipamente şi licenţe dedicate, conectivitate, managed services sau platforme partajate şi infrastructură cloud, bazată pe VMware. Platforma de cloud a Telekom Romania este singura din România care a primit titulatura “VMware Cloud Verified”.

Aşadar, Telekom Romania, parte a Deutche Telekom, este prezentă pe piaţa românească din anul 2014, după rebrandingul comun al Romtelecom şi Cosmote România.

Sursa: Agerpres
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata