Afacerile Orange România au crescut uşor, până la 264 milioane de euro

134

Orange România a raportat o cifră de afaceri, în primul trimestru al acestui an, de 264 milioane de euro, în creştere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, conform unui comunicat al companiei, transmis joi AGERPRES.

În contextul conectivităţii, nevoia ridicată de conectivitate care a fost extrem de prezentă în rândul clienţilor Orange, în primul trimestru al anului în curs, ceea ce a dus la o creştere de 30% a consumului de date mobile în T1 2021, comparativ cu T1 2020. Pe parcursul primului trimestru, 56.000 de locuitori din 143 de noi localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, în timp ce 447 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+.

Creştere s-a înregistrat şi pe segmentul B2B, în primul trimestru al anului 2021, de peste 20% în zona de ITC, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Cererea de servicii din partea companiilor mici şi mijlocii a avut o evoluţie semnificativă la anumite categorii din aria ITC. Deoarece clienţii business au devenit mai conştienţi de riscurile ce apar când angajaţii au acces la distanţă la resursele şi infrastructurile IT ale companiilor, s-a acordat o atenţie sporită soluţiilor de securitate cibernetică, acestea fiind în creştere accelerată faţă de primul trimestru al anului trecut.

În context bancar la începutul  acestui an, Orange Money a lansat, în premieră în România, cardul de credit cu avantaje exclusive pentru plăţile la Orange, pachete de beneficii la alegerea clienţilor şi bani înapoi instant în cont la plata cumpărăturilor. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, s-a înregistrat o creştere de 40% a bazei totale de clienţi în T1 2021 comparativ cu T1 2020, aceasta depăşind 274.000 de clienţi la 31 martie 2021.

„Am început un nou an cu multă energie şi motivaţie, ingrediente atât de necesare acestei perioade prin care trecem. S-au dovedit a fi elemente-cheie pentru noi şi ne-au ajutat în primul trimestru al anului 2021 să înregistrăm în continuare rezultate în creştere, în linie cu trendul ascendent din ultima parte a anului trecut. Conectivitatea a rămas acelaşi pilon solid cu rol extrem de important în economia naţională, lucru văzut şi în creşterea serviciilor în zona B2B sau în consumul de date mobile. În acest context, deşi parcurgem o perioadă încă plină de incertitudini, rămânem în continuare dedicaţi oferirii unor servicii moderne şi inovatoare, de cea mai bună calitate, adaptate nevoilor şi dorinţelor unei palete largi de consumatori”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Aşadar, la 31 Martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.640.000 de clienţi, în creştere cu 1,8% comparativ cu finalul primului trimestru al anului trecut 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 418.000 de clienţi, în creştere cu 14% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata