ASF a emis certificatul de înregistrare a acţiunilor 2Performant în vederea admiterii la tranzacţionare

0 100

S-a eliberat certificatul de înregistrare a acţiunilor companiei de tehnologie 2Performant, de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), liderul pieţei de marketing afiliat din România, în vederea admiterii acestora la tranzacţionare pe Sistemul Multilateral de Tranzacţionare a BVB (piaţa AeRo), potrivit unui comunicat al companiei, remis joi AGERPRES.

Această decizie a fost luată în şedinţa de miercuri, iar reprezentanţii 2Performant se aşteaptă ca acţiunile să intre la tranzacţionare până la finalul acestui an. Acţiunile vor fi tranzacţionate sub simbolul 2P.

Iar, următorul pas în demersurile oficiale de listare la bursă, îl reprezintă susţinerea cererii de admitere în faţa Comisiei de Admitere la Tranzacţionare a Bursei de Valori Bucureşti, precizează compania.

În luna iulie a acestui an, 2Performant şi-a anunţat intenţia de listare pe piaţa AeRo a Bursei de Valori Bucureşti şi colaborarea cu Goldring, unul dintre cei mai activi brokeri pe piaţa românească de capital.

„Direct conectată la accelerarea semnificativă a comerţului online în această pandemie şi la evoluţia marketingului digital, compania de tehnologie 2Performant are un potenţial ridicat de creştere. Pentru primul semestru al anului 2020 compania a raportat o creştere a cifrei de afaceri cu 37,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la peste 9 milioane de lei. Totodată, compania a generat în aceeaşi perioadă vânzări pentru clienţii săi cu 54,1% mai mari, în valoare de peste 27 milioane de euro (TVA inclus). Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, indicele EBITDA a crescut în semestrul 1 cu 129%. Listarea tehnică la BVB reprezintă primul pas din strategia de finanţare prin instrumentele oferite de Bursă, pe termen lung, prin care 2Performant îşi propune să îşi consolideze şi dezvolte business-ul şi să capteze cât mai mult din creşterea comerţului online”, se arată în comunicatul companiei.

Din structura actuală a acţionariatului, care este formată din 44 de acţionari, dintre care: Dorin Boerescu, director general şi acţionar major 2Performant (38,7%), Radu Spineanu, fondator 2Performant (10,1%), Sergiu Neguţ, membru în boardul consultativ 2Performant (7%). Business-ul 2Performant este în prezent condus de Dorin Boerescu (director general), Irina Dumitraşcu (CTO), Bogdan Aron (CFO) şi are un board consultativ format din Sergiu Neguţ (investitor şi cofondator Fintech OS), Vladimir Oane (antreprenor şi cofondator Deepstash) şi Matei Pavel (antreprenor, investitor şi cofondator T-Me Studios).

În cei 12 ani de activitate, 2Performant a înregistrat o creştere susţinută şi a trecut prin multiple runde de finanţare, compania având experienţă în lucrul cu business angels. 2Performant a devenit societate pe acţiuni din 2015 şi tot de atunci este auditată. Ca urmare a eforturilor susţinute de business din ultimii ani, a investiţiilor de peste 1 milion de euro în propria tehnologie dezvoltată şi operată de echipă internă de developeri, compania a putut capta creşterea spectaculoasă a comerţului digital generată de schimbările din pandemie.

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează şi monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliaţi şi influenceri, cu care pot lucra prin cele două modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat şi influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienţii din portofoliu.

Aşadar, compania este cea care a lansat în România prima reţea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piaţa din Bulgaria. În 2016 platforma şi operaţiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluţie tehnică şi un mod nou de operare care pun accentul pe self-service şi prepay ca soluţie de plată. Firma a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creşterea performanţelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, uşurarea şi îmbunătăţirea experienţei de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanţă şi transparenţă, 2Performant a reuşit în aceşti ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 200 de milioane de euro, prin mai mult de 400 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România şi din regiune, din peste 30 de industrii.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

x