În ultimele luni, tot mai multe produse au fost retrase de pe rafturile marilor retaileri, ca urmare a unor probleme, și în urma unor verificări făcute de ANSVSA. Este și cazul de față, vorbind despre produsul retras de urgență din magazinele Kaufland România.
Probleme la produsele comercializate
Din păcate, nu este prima dată când aflăm despre o astfel de situație și decizia de a fi retrase produse de la vânzare.
Ultima inspecție a ANSVSA a scos la iveală probleme la o gamă de produse comercializate de Kaufland România, așa că nu ne miră că se vorbește despre produsul retras de urgență din magazinele Kaufland România.
Care este produsul retras din magazine
Din datele unui comunicat publicat de ANSVSA pe site-ul său, Kaufland România a fost nevoit să retragă dela vânzare, din toate magazinele, produsul ”Tartă cu rubarbă şi căpşuni”.
În înștiințarea către clienți, ANSVSA spune că s-a stabilit că ”pot exista bucăţi mici de plastic albastru pe suprafaţa produsului”.
Astfel, ”B+F Bakery & Food GmbH informează asupra faptului că în cazul anumitor produse «Tartă cu rubarbă şi căpşuni K-Classic» 1250 g pot exista bucăţi mici de plastic albastru pe suprafaţa acestora.
Clienţii sunt rugaţi să returneze produsul cu datele de identificare de mai jos şi vor primi contravaloarea acestuia”, este anunţul postat ieri pe site-ul ANSVSA.
Scandal în Rusia în magazinele Kaufland
În plină situație de criză, între Ucraina și Rusia, ca urmare a invadării statului ucrainean de armatele rusești, decizia retailerului a generat un adevărat scandal.
În relatările din presa locală, în magazinele Kaufland din Rusia se regăsesc produse din Ucraina pe rafturi, iar decizia a dus la revolta clienților ruși.
Într-un comunicat, supermarketul promite îmbunătățiri, dar la solicitarea presei ruse, reprezentanții Kaufland declarau că este foarte important pentru ei să ”dea dovadă de sensibilitate în semnalizarea produselor est-europene”.
La fel ca multe altele companii, din magazinele Kaufland au fost retrase produsele rusești din gama sa în martie. Doar stocurile rămase au fost vândute. Chiar și atunci, supermarketul făcea referire la gama sa în general largă de produse internaționale.
Clienții ruși se plâng de produsele din Ucraina
De exemplu, un utilizator de pe Twitter a sesizat lanțul de supermarketuri cu următoarele cuvinte:
Astfel, ”Bună ziua @kaufland Înțeleg că nu puteți schimba semnele peste noapte, dar într-adevăr a fost suficient timp și un pic mai multă sensibilitate ar fi într-adevăr în ordine.”
De altfel, reprezentanții retailerului nu au reacționat la tweet-urile clienților cu un răspuns, dar a transmis ulterior o reacție în presa rusă:
”Regretăm foarte mult că nu am reușit în acest caz. Îmbunătățim afișele și plasarea”, spune comunicatul retailerului.
Un alt tweet spune cuvinte mult mai clare: ”Hei @kaufland!!! Ai dormit în toți acești ani sau nu știi să citești? Ucraina NU este Rusia!!! Te rog să corectezi imediat!„.
Sursa – playtech.ro