Clienţii BCR au făcut peste 2,4 milioane de programări pentru operaţiuni bancare

50

La 6 luni de la implementarea sistemului, clienţii BCR au făcut peste 2,4 milioane de programări pentru operaţiunile din sucursale, aproximativ 20.000 pe zi, în medie, a anunţat marţi banca.

„Banca Comercială Română (BCR) a evaluat accesul în unităţi exclusiv pe baza programărilor, la şase luni de la implementarea acestui sistem la nivelul întregii reţele teritoriale. Introdus la sfârşitul lui octombrie 2020, programul s-a dovedit a fi unul de succes, atât din perspectiva îmbunătăţirii serviciilor de consiliere, cât şi a respectării stricte a regulilor de protecţie sanitară în contextul pandemiei”, se spune în comunicat.

În contextul bancar clienţii BCR s-au arătat extrem de receptivi, astfel că, în perioada octombrie 2020 – martie 2021 au fost efectuate peste 2,4 milioane de programări, atât prin telefon, cât şi online, pentru efectuarea unor operaţiuni în sucursale. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o creştere semnificativă a indexului de satisfacţie în rândul clienţilor.

Procentual, rata de programări a fost de 76% în perioada octombrie 2020 – martie 2021 şi este în continuă creştere. Media zilnică a programărilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitări. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacţiile zilnice, restul clienţilor optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.

„Pentru noi, accesul exclusiv în unităţile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ţinut în primul rând de siguranţa şi sănătatea colegilor şi clienţilor. La 6 luni de la implementarea iniţiativei în toată reţeaua BCR, rezultatele obţinute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înţeles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Nu doar pentru că am evitat formarea cozilor în faţa unităţilor bancare, dar şi pentru că ne-a oferit posibilitatea să petrecem timp de calitate cu clienţii noştri, într-un mediu sigur, în care să vorbim despre planurile şi obiectivele lor de viaţă. Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere şi să ne concentrăm pe explicarea informaţiilor mai complexe despre produsele bancare”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.

Din punct de vedere al organizării, în ultimii doi ani, BCR menţionează că şi-a extins progresiv şi accelerat serviciile şi produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât şi telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienţii au posibilitatea, încă de anul trecut, să îşi gestioneze complet relaţia cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare şi deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obţinere credit de nevoi personale sau refinanţare credite de la alte bănci, carduri de credit şi overdraft, asigurări şi multe altele.

Graţie eforturilor de popularizare a soluţiilor digitale, BCR a înregistat o creştere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.

În prezent, BCR asigură suport pentru clienţii care nu sunt atât de familiarizaţi cu tehnologia, oferindu-le acces la o gamă extinsă de operaţiuni accesibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. BCR face, în prezent, investiţii într-o nouă platformă care va diminua timpii de aşteptare şi va oferi noi funcţionalităţi. În prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operaţiuni: Verificare cont curent; Asistenţă de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet şi Mobile Banking; Asistenţă de urgenţă si suport utilizare pentru carduri; Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; Plată facturi (în limita unei singure facturi şi a unei sume maxime de 300 de lei); Informaţii personalizate şi generale despre produsele şi serviciile BCR; Transferuri bancare prin serviciul Alo24; Actualizare de date.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner