Cum functioneaza publicitatea pe Facebook si cum poti trimite un mesaj perfect croit pentru utilizatori?

Un beneficiu major al publicitatii pe Facebook este posibilitatea de a ajunge exclusiv la audienta interesata de domeniul tau de dezvoltare in afaceri.

Intre alte forme de promovare in retelele sociale, gigantul Facebook promite cea mai apreciata forma de publicitate online. In functie de varsta, interese, comportament si locatie, poti selecta sa derulezi o campanie de publicitate pe Facebook, cunoscandu-ti in acelasi timp audienta sau publicul tinta.

Cunoscandu-ti cu adevarat clientii, le poti capta mai usor atentia

Realmente, nevoile oamenilor nu pot fi pe deplin satisfacute. Criteriile de selectie in privinta calitatii produselor, serviciilor sau informatiilor disponibile online sunt din ce in ce mai exacte.

Aplicatia Facebook promite diferite avantaje. Atat pentru tineri, cat si pentru adulti sau persoane juridice, daca vrei sa faci reclama pe Facebook poti controla cantitatea si calitatea informatiilor pe care un utilizator vrea sa o imparta si cu alte persoane.

In general, oamenii share-uiesc sau impartasec lucruri cu care cei din lista lor de prieteni sau abonatii la pagina sa se identifice intr-o forma mai mult sau mai putin directa. In plus, reclama pe Facebook produce contextul ideal sa promovezi aceleasi principii cu oamenii care, conform istoricul lor de cautari, sunt interesati chiar de specificul domeniului tau de activitate.

Care sunt principalele etape pentru setarea unei campanii de promovare pe Facebook?

  1. Stabileste principalele obiective pentru anunturile pe Facebook;
  2. Acceseaza managerul de anunturi din aplicatia Facebook;
  3. Seteaza-ti obiectivul;
  4. Definest audienta si bugetul;
  5. Creeaza anuntul;
  6. Alege destinatiile de plasare ale anunturilor;
  7. Plaseaza comanda.

Principalele avantaje ale unei pagini de Facebook pentru business

Prezenta in Facebook are acelasi rol ca orice alta prezenta online: cunoasterea si remarcarea brand-ului sau a marcii. Prezenta afacerii tale pe Facebook, aplicatia in care utilizatorii petrec in medie aproximativ 2 ore si 22 de minute, iti ofera sansa sa obtii expunere pentru potentialii tai clienti. In plus, prin postarea de link-uri catre site-ul tau poti contribui la cresterea vizitelor online si a traficului pe site.

 

Pe masura ce baza de utilizatori Facebook continua sa creasca, in anul 2018 fiind inregistrati 2,23 de miliarde de persoane, cu atat mai mult publicul potential poate fi usor vizat de agentiile de publicitate.

Pe baza datelor demografice, a intereselor personale, a comportamentului de cumparare, a evenimentelor de viata si a altor multe criterii, acestea pot imbunatati rentabilitatea investitiei intr-o campanie publicitara pe Facebook.

De ce e necesar ca afacerea ta sa fie prezenta pe Facebook?

Precum a fost precizat anterior, constientizarea din partea utilizatorilor a faptului ca marca ta exista este principalul atu. Inscrierea afacerii tale pe Facebook genereaza si promovarea din om in om.

Livrarea de continut special croit pe interesele utilizatorilor ii determina pe acestia sa imparta cu toti ceilalti informatiile expuse de tine. Pentru a afla mai multe informatii despre o campanie de publicitate pe Facebook este important sa afli asta chiar de la cei care zilnic deruleaza numeroase campanii pentru diferiti clienti. Exemple ale bunelor practici pot fi descoperite accesand site-ul agentiei de marketing online TheMarkers.ro.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata