Cum să vă protejați familia: 3 sfaturi care vă vor îmbunătăți viața

Construirea unei familii, urmărirea sa în timp ce se dezvoltă fericită, susținerea sa în luarea deciziilor constituie unele dintre cele mai frumoase și speciale sarcini care pot fi realizate de oricine.

Dar, uneori, graba de zi cu zi vă împedică să vă ocupați de tot ce vă place. Din acest motiv, vrem să vă oferim câteva idei despre lucrurile pe care le puteți face pentru vă îmbunătăți propria viața, dar și pe cea a familiei voastre.

Creșteți consumul de fructe

Multe persoane consideră că este dificil să mănânce fructe datorită texturii, gustului sau pur și simplu pentru că ciocolata sau chipsurile li se par mai atrăgătoare. Cu toate acestea, este foarte important să introduceți fructe și legume în alimentație pentru a vă proteja sănătatea.

Cel mai bine este să consumați fructele întregi, dar dacă copiii dvs. au probleme în a le consuma astfel, puteți, de asemenea, să le pregătiți un smoothie de fructe. Cel mai bine este să păstrați toată pulpa pentru a menține toate proprietățile fructului. Sucurile naturale sunt bune, dar nu ar trebui niciodată să înlocuiască consumul de fructe întregi, deoarece în acestea se pierde o parte din componentelor fructului. Și, desigur, nu trebuie consumate sucuri ambalate, deoarece sunt ultra-prelucrate, pline de zaharuri care nu sunt benefice pentru sănătate. Atât voi, cât și familia voastră ar trebuie să consumați suc natural.

Sport, bine de făcut în familie

Computere, tablete, console … Este clar, copilăria copiilor de azi nu are prea multe de-a face cu a noastră. Cu toate acestea, trebuie să evitați viața sedentară a copiilor, determinându-i să se îndrăgostească de sport. Cum puteți face asta? În primul rând, trebuie să fiți un exemplu pentru membrii familiei voastre, trebuie să transformați sportul într-o adevărată aventură.

Puteți face planuri distractive, cum ar fi să mergeți la schi sau la piscină, să jucați fotbal sau baschet, fie pur și simplu să dansați prin casă. Pe de altă parte, copiii pot face sporturi colective care le permit să-și facă prieteni și să relaționeze cu persoane de vârsta lor. Acestea sunt, de asemenea, o idee minunată. Ei pot să facă se mișcare fără să se simtă obligați. În plus, acest lucru va ajuta la prevenirea obezității infantile a copiilor voștri, una dintre principalele preocupări ale părinților care caută sprijin din partea personalului medical pentru a o combate.

Gătiți mai sănătos

După cum am explicat deja, mâncarea bună este un punct esențial pentru îngrijirea sănătății. Cel mai bun lucru este să încercați să gătiți în cel mai sănătos mod posibil. Nu abuzați de biscuiți sau pâine, nu gătiți prea mult în friteuze sau cu cantități mari de ulei. Nici produsele de patiserie, alimentele prajite sau sosurile (în special maioneza și derivatele sale), care pot avea un impact asupra unor probleme medicale atunci când copiii cresc, nu trebuie să fie prezente în alimentația de zi cu zi. Este important să îi încurajați să aibă o dietă sănătoasă de mici și să le insuflați  preocuparea pentru sănătatea lor din primii ani de viață.

Deci, în loc de produse de patiserie și alimente prăjite, consumați alimente gătite mai mult la grătar și la aburi, deoarece mâncarea gătită în suc propriu este mult mai sănătoasă. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să eliminați orice altceva din dietă, ci că trebuie să existe un echilibru între unele produse și altele. Iată câteva sfaturi care pot fi foarte utile în acest sens:

Faceți o listă de cumpărături, acordând întotdeauna prioritate produselor alimentare sănătoase (legume, fructe, legume, carne, pește …)

Mergeți la cumpărături cu lista la voi pentru a cumpăra mai conștient și pentru a evita produsele nesănătoase

Organizați cumpărăturile în familie, astfel încât toți membrii să fie implicați în această activitate.

Planificați în familie meniul din fiecare zi a săptămânii, de exemplu, duminica. Așa îl veți organiza mult mai bine.

Gătiți în familie ori de câte ori puteți pentru ca acest proces să fie mai distractiv. Puteți prepara, de asemenea, mâncarea din timpul săptămânii într-o singură zi. Această metodă este numită batch cooking și este foarte eficientă pentru a mănânca mai bine.

Lăsați capriciile atunci când ieșiți să mâncați la restaurant, veți avea mai puține alimente nesănătoase la îndemână și tentațiile vor fi și ele mai puține.

Și, dincolo de aceste lucruri menționate mai sus, odihniți-vă bine dacă vreți să vă îmbunătățiți viața. Insomnia are consecințe extrem de neplăcute asupra calității vieții, așa că nu neglijați niciodată odihna.

De asemenea, nu neglijați nici semințele de chia, consumați-le deoarece au multiple beneficii pentru organism. O viață frumoasă vă dorim!

Loading...
Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata