Dezvoltă-ți afacerea și în mediul online cu easyCart

De Continut Sponsorizat Afaceri Publicitate 206 citiri
5 min citire

Pentru ca o afacere să aibă succes este important să se adapteze constant trendurilor pieței. În prezent, una dintre condițiile principale pentru o prezență puternică și o dezvoltare rapidă este trecerea în mediul online. O extensie a activității actuale reprezintă o necesitate pentru a rămâne la linia de plutire și a nu fi înghițit de concurență. În acest sens, pentru a-ți simplifica munca și a avea garanția unor rezultate optime și adaptate nevoilor afacerii tale, poți opta pentru serviciile de creare magazin online pe care o platformă Ecommerce precum easyCart ți le pune la dispoziție.

Ce este o platformă Ecommerce?

În termen simpli am putea să o definim ca o soluție software de creare magazin online care să te ajute să îți dezvolți activitatea și în acest plan. Simulează procesul clasic de cumpărare, produsele fiind căutate, analizate, comparate și, în final, adăugate într-un coș spre a fi achitate și cumpărate. Avantajele sunt multiple atât pentru clienți, cât și pentru comercianți, dat fiind faptul că utilizarea unui magazin online simplifică procesul de achiziție și reduce și timpul necesar acestuia, în timp ce reușește să acopere o plajă mult mai mare de potențiali clienți și să crească astfel volumul de vânzări, în comparație cu un magazin fizic.

La ora actuală există trei mari categorii de astfel de platforme: open source, software as a service și custom, fiecare propunând grade diferite de personalizare și costuri variate. Din perspectiva echilibrului între cele două aspecte, dar și a altor avantaje pe care le propune, precum mentenanță ușoară, securitate ridicată sau flexibilitate, modelele SaaS se dovedesc a fi opțiune rentabilă pentru majoritatea tipurilor de afaceri.

De ce să optezi pentru colaborarea cu easyCart?

EasyCart te ajută să conturezi un magazin online complet și funcțional, astfel încât să îți poți începe activitatea și pe acest palier cât mai rapid cu putință. Este o soluție optimă atât pentru business-urile la început de drum, cât și pentru cele în curs de scalare pentru a începe să vândă online.

Ai posibilitatea să adaptezi serviciile și costurile la nevoile afacerii tale, astfel încât să nu fii nevoit să te limitezi la un pachet prestabilit. Mai exact, easyCart îți propune trei tipuri de upgrade-uri la abonamentul standard de 24 Euro pe lună.

Marketing și vânzări la nivel avansat se adresează afacerilor abia înființate, care vor să testeze nivelul de compatibilitate a activității în plan online prin intermediul unui magazin profesionist. Costul total care se adaugă abonamentului standard este de doar 20 Euro pentru ambele facilități.

Brandurile care au o oarecare experiență în piața Ecommerce și dețin o bază stabilă de clienți pot opta pentru Marketing și vânzări profesional care funcționează ca o adevărată echipă de profesioniști care au grijă ca fiecare detaliu să fie pus la punct, pentru doar 50 Euro în plus.

Upgrade-urile premium ating un alt nivel de profesionalism și personalizare. Poți adăuga opțiuni multiple în schimbul unui cost minim, în funcție de propriile necesități, precum: Account manager, Ajutor în administrare, Backup automat, Design la comandă sau Integrare cu orice ERP. Mai multe detalii despre fiecare poți obține în pagina de produs de pe platformă.

Mai mult decât atât, easyCart îți permite să adaugi în magazin între 2000 și 30.000 de produse, astfel încât să propui o ofertă vastă care să atragă și să te detașeze de concurență. Vei beneficia de viteză de operare foarte bună, ceea ce va face experiența pe site una foarte plăcută și va încuraja clientul să ajungă în punctul final și anume la realizarea unei achiziții.

Alege easyCart și deschiderea magazinului tău online devine un proces simplu și rapid!