Flip.ro a informat că intenţionează să-şi extindă portofoliul cu laptopuri și ceasuri smart

De Jurnalul Național Actuale Companii Investiții 64 citiri
4 min citire

Inrolare trafic.ro




 

Pentru Flip.ro, anul 2023 a venit cu o creștere a capacităților companiei, care au ajuns astăzi la peste 400.000 de clienți care au cumpărat sau vândut electronice pe Flip, de la lansare. În plus, de la lansare, peste 14.000 de companii au apelat la soluțiile circulare oferite de Flip Business.

Lansată anul trecut pe site, noua categorie de produse – tabletele, a generat până în prezent vânzări de peste 1 milion de euro. Începând cu luna martie a acestui an, clienții Flip pot și vinde tabletele direct pe platformă.

În afirmaţiile sale, „Pentru a acomoda cât mai bine creșterea business-ului, ne-am extins anul trecut sediul din București, care are acum 2060 metri pătrați, dintre care 1360 dedicați service-ului intern (în 2022, sediul companiei avea 1000 metri pătrați). Extinderea a însemnat și creșterea echipei Flip, care numără azi peste 240 de angajați, dintre care peste 150 doar în service. În plus, avem nevoie de mai mult spațiu și de mai mulți specialiști pentru a include, pe viitor, noi categorii de produse”, declară George Moroianu, cofondator și CEO Flip.

35% din vânzările Flip au venit din cele 3 piețe externe

În contextul extinderii, în anul 2022, tânăra companie a intrat pe piețele din Bulgaria și Ungaria, iar anul 2023 a însemnat și extinderea pe piața din Grecia. Aproximativ 35% din totalul vânzărilor Flip au venit din cele trei piețe pe parcursul anului precedent.

Extinderea service-ului vine și în sprijinul clienților de pe cele trei piețe din regiune – toate comenzile sunt deservite de sediul din București, astfel că toate telefoanele sau tabletele vândute sau cumpărate din Bulgaria, Ungaria și Grecia sunt recondiționate aici.

Care sunt planuri de viitor ale Flip.ro?

În planurile pentru viitor, în acest an, Flip se pregătește de introducerea a două noi categorii de produse pe platformă: laptopuri și ceasuri smart.

În precizările sale, „În cazul ambelor categorii, vom vinde în primă fază doar produse Apple, urmând să diversificăm brandurile disponibile din portofoliu ulterior. Plănuim să lansăm cele două noi categorii la finalul acestei veri. Ne dorim ca în cadrul campaniei de Back to School utilizatorii Flip să poată achiziționa și Macbook-uri și Apple Watches pe lângă categoriile actuale – telefoane și tablete”, adaugă George Moroianu.

Din punct de vedere financiar, compania se concentrează pe o creștere profitabilă, adusă de noile categorii de produse și de prezența pe cele trei piețe din regiune. Pentru anul în curs își propun menținerea ritmului de creștere de care s-au bucurat anul trecut.

Aşadar, Flip.ro este un marketplace înființat la finalul anului 2019, de către 3 tineri antreprenori: Alin Luca, Alex Burghelia și George Moroianu.

Iar din anul 2021, compania face parte din grupul eMAG de la care a primit și finanțare de 8 milioane de euro, a ajuns la peste 200 de angajați și s-a lansat deja în Bulgaria, Ungaria și Grecia. Până acum, peste 400.000 de clienţi și peste 10000 de companii au apelat la Flip.ro și la serviciile dedicate segmentului de business pentru a vinde sau cumpăra un telefon ca nou și pentru a implementa soluții care reduc impactul asupra mediului.

Sursa – www.economica.net