Achiziția momentului a avut loc acum. Conform ultimelor informații, Grupul Canal+ a încheiat achiziția a 70% din grupul global media SPI International. Ce semnifică acest lucru și ce noutăți va aduce pe piață?
Astfel, Grupul CANAL+ și SPI INTERNATIONAL informează că integrarea SPI INTERNATIONAL în cadrul Grupului CANAL+ este gata, în urma aprobărilor primite de la autoritățile competente din toate jurisdicțiile europene în cauză.
În plus, SPI INTERNATIONAL, o companie media mondială care are o prezență semnificativă în Europa, cu o experiență vastă în distribuția și difuzarea de conținut la nivel mondial, va aduce Grupului CANAL+ oportunități mari de a consolida ofertele de televiziune cu plată pe toate piețele europene și de a dezvolta noi game de servicii în beneficiul clienților la nivel global.
De asemenea, Grupul CANAL+ este încântat că SPI INTERNATIONAL își va continua expansiunea la nivel mondial, în timp ce își dezvoltă operațiunile într-un mod prin care să beneficieze întregul grup.
Ce este grupul Canal+
Grupul CANAL+ este o companie de mass-media și un operator de televiziune cu plată. Este, în plus, un jucător de top în televiziunea franceză gratuită. Mai mult decât atât, Grupul CANAL+ are o amprentă internațională semnficativă, cu prezență în Europa, Africa și Asia. Grupul CANAL+ totalizează 21,8 milioane de abonați în întreaga lume, inclusiv 8,7 milioane în Franța continentală.
Cu STUDIOCANAL și KINO SWIAT, Grupul CANAL+ este, totodată, un lider european în producția, achiziția și distribuția de filme de lung metraj și seriale TV. Grupul CANAL+ este deținut în întregime de grupul de conținut, mass-media și comunicare integrată la nivel mondial, Vivendi.
Cu ce se ocupă SPI International
Aşadar, SPI International este o companie globală media care operează 42 de canale de televiziune pe șase continente și un jucător important în distribuția și difuzarea de conținut la nivel global.
SPI a fost înființată în urmă cu 28 de ani și are o mare experiență în industria televiziunii și radiodifuziunii. Compania are în administrare mai multe canale de televiziune cu plată și gratuite în regiunile Europei Centrale și de Est, Europa de Vest, CSI (Comunitatea Statelor Independente) și fosta Iugoslavie, inclusiv piețe europene cheie cum ar fi Polonia, Cehia, România, Serbia, Olanda și Rusia.
De asemenea, SPI este unul dintre principalii furnizori de servicii de film din țările în care își desfășoară activitatea, FilmBox fiind televiziunea sa emblematică de film. SPI Group deține o suită de mărci care au devenit nume cunoscute cum ar fi FilmBox, Film1, Kino Polska, Stopklatka, Dizi, împreună cu diferite canale tematice și servicii de streaming.
Brandurile SPI ajung în milioane de case prin operatori, platforme partenere și produse digitale SPI proprii la nivel mondial. Lucrând cu peste 700 de operatori din întreaga lume, SPI folosește tehnologia de ultimă oră oferindu-le abonaților săi cu acces la conținutul liniar și la cerere al SPI, însă și la serviciul FilmBox + care are peste un milion de abonați.
Mai mult, Compania a lansat de curând un nou serviciu digital, Dizi, un agregator de ultimă generație al celor mai bune seriale turcești din întreaga lume. SPI deține și operează activele de marcă ale serviciilor de film premium Film1 din Olanda, inclusiv patru canale liniare și un serviciu la cerere.
De mai bine de 25 de ani, SPI International este un distribuitor de top al filmelor artistice și programelor de televiziune pe piața internațională. Prin alianțele sale solide cu furnizorii mari de servicii de televiziune, SPI asigură conținut atractiv, foarte popular și extrem de cerut.