Grupul Digi în parteneriat cu Google, au formatul Dynamic Ad Insertion (DAI)

47

Platformele digitale Digi24, Digi Sport şi Digi Online (aplicaţii şi website) au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală şi de Est, potrivit unui comunicat remis luni AGERPRES.

Astfel, noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop şi mobile) şi a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT.

Din punct de vedere al extinderilor, soluţia este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop şi mobile), cât şi pe aplicaţiile Digi24, Digi Sport şi Digi Online.

„Pe măsură ce televiziunea tradiţională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii îşi doresc o experienţă a vizionării unitară şi calitativă atât la TV, cât şi online, şi conţinut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte. Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conţinut, care asigură o experienţă fluidă pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în acelaşi timp beneficiile de care dispune publicitatea online”, se menţionează în comunicat.

În plus, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conţinutul şi pentru toate dispozitivele.

Din punct de vedere al beneficiilor,  cele mai importante avantaje ale brandurilor care vor să îşi afişeze conţinutul prin intermediul acestei tehnologii, se numără, posibilitatea brandurilor de a-şi afişa mesajele publicitare video pe un conţinut premium şi calitativ.

Totodată, brandurile beneficiază de monitorizare şi raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online.
Pe de altă parte, brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcţie de: locaţia utilizatorului, de oră şi zi), pot alege poziţia din calupul publicitar în care vor să se afişeze. De asemenea, oferă utilizatorilor o experienţă fluidă, lipsită de întreruperi, crescând astfel şansele ca aceştia să interacţioneze direct cu materialul publicitar.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner