Hayu, serviciul video-on-demand (SVOD) al NBCUniversal International cu conţinut reality tv, pe bază de abonament, este disponibil de marţi 29 noiembrie în România şi în alte 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Această lansare este o etapă naturală, ca urmare a succesului înregistrat de acest serviciu pe alte pieţe europene, serviciul este disponibil din 2021 în Franţa, Italia, Spania, Portugalia, Elveţia, Lituania, Estonia, Letonia, Polonia, Ungaria şi Republica Cehă. Lansarea de azi în mai multe teritorii este un moment important pentru că ridică la peste 40 numărul total de pieţe în care serviciul de streaming este disponibil.
Astfel, cu lansarea direct-to-consumer (DTC) şi accesibil de pe o gamă completă de dispozitive – telefon mobil, tabletă, televizor, consolă şi web* – Hayu devine disponibil pentru prima dată în Europa Centrală şi de Est. Alături de țara noastră, noile teritorii includ Albania, Andorra, Bosnia, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Grecia, Kosovo, Malta, Muntenegru, Macedonia de Nord, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Turcia.
Așadar, dedicat fanilor genului reality, Hayu oferă peste 300 de emisiuni şi peste 9.000 de episoade de conţinut reality tv premium, care includ toate sezoanele popularelor francize The Real Housewives, Below Deck şi Million Dollar Listing, dar şi toate sezoanele şi spin-off-urile Keeping Up With the Kardashians chiar de la început.
Amploarea conţinutului Hayu este extrem de atrăgătoare pentru fanii programelor de tip reality.
De asemenea, serviciul oferă o gamă largă de opţiuni, cu o mare varietate de sub-genuri în limba engleză, precum: Home and Design, Dating, Cooking, True Crime şi Fashion. De asemenea, abonaţii nu trebuie să-şi facă griji cu privire la spoilere, pentru că cele mai multe dintre emisiuni sunt disponibile pe Hayu în aceeaşi zi cu lansarea lor în S.U.A.
„Suntem încântaţi să lansăm Hayu – destinaţia iubitorilor de emisiuni de tip reality cu renume internaţional – în România şi în alte 15 teritorii din Europa Centrală şi de Est, unde dorim să colaborăm cu platforme şi companii de telecomunicaţii pentru a furniza conţinut publicului lor tânăr feminin”, a precizat Hendrik McDermott, MD, Direct-to-Consumer, Global, NBCUniversal. „Acest moment al extinderii serviciului în peste 40 de teritorii din întreaga lume reprezintă o etapă importantă în atingerea obiectivului nostru de a oferi cel mai bun conţinut reality tv cât mai multor fani ai genului.”
Astfel că, pe multe pieţe, Hayu este considerat un serviciu pe care orice iubitor de reality tv trebuie să îl deţină. Fanii din Europa Centrală şi de Est se pot abona în prezent la Hayu pentru 4,99 Euro pe lună, 23,99 Euro pentru şase luni sau 43,99 Euro pentru 12 luni**, cu o perioadă de testare gratuită de şapte zile.
Hayu este în acest moment disponibil în peste 40 de teritorii. Hayu s-a lansat în Marea Britanie, Irlanda şi Australia în luna martie a anului 2016, urmate de Norvegia, Suedia, Finlanda şi Danemarca în noiembrie 2017 şi s-a extins în Canada în septembrie 2018, Benelux în decembrie 2018 şi Asia de Sud-Est în octombrie 2019. Mai mult, serviciul s-a extins în Germania şi Austria în noiembrie 2020, urmate de Franţa, Italia, Spania, Portugalia, Elveţia, Lituania, Estonia, Letonia, Polonia, Ungaria şi Republica Cehă în februarie 2021 şi India în decembrie anul trecut.