MedLife a înregistrat, în primul trimestru o cifră de afaceri de 370,6 milioane lei, în creştere cu 40,3%

88

În primul trimestru din acest an, sistemul Medical MedLife a înregistrat o cifră de afaceri consolidată pro-forma de 370,6 milioane lei, în creştere cu 40,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat joi compania.

Aceste rezultate reflectă faptul că „piaţa a început să reintre în mişcare, după un an pandemic” şi capătă o dinamică tot mai mare pe măsură ce campania de vaccinare avansează, iar românii îşi reiau uşor şi precaut activităţile obişnuite.

In primul trimestru din acest an, MedLife a realizat şi majorarea facilităţilor existente cu 40 milioane de euro, prin semnarea unui credit sindicalizat în valoare totală de aproximativ 143 de milioane de euro, aşa cum a fost anunţat pentru acţionari şi investitori, fonduri care vor fi dedicate consolidării şi extinderii grupului la nivel naţional, prin dezvoltarea spitalelor regionale, spun reprezentanţii companiei.

„Ne concentrăm pe finalizarea achiziţiilor demarate în 2020 şi sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alţi parteneri. Fiind singura firmă românească ce consolidează piaţa şi, în acelaşi timp, fiind percepuţi de firmele din România mai degrabă ca un partener decât un achizitor, avem avantaje importante în consolidarea acestui segment. În consecinţă, cu excepţia tranzacţiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile şi sperăm ca în următoarele luni să anunţăm 3-4 tranzacţii noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidităţi care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităţilor din întreaga ţară în mod sistematic şi ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga ţară cu unităţi medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare iniţiate încă de la începutul anului trecut, menţinându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei”, a declarat Mihai Marcu, preşedinte şi director general MedLife Group.

Din punct de vedere al campaniei de vaccinare împotriva COVID-19, autorităţile române au anunţat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizaţi cu ambele doze.

„Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătăţii individuale, ci şi din perspectivă economică, socială. În prezent, accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunţat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine, la locul de muncă”, a spus Marcu.

În prezent, MedLife operează cea mai extinsă reţea de clinici, una dintre marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi pentru pachete de prevenţie în sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, una dintre marile companii private de sănătate din Europa Centrală şi de Est.

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata