Restaurantul online Yellow a înregistrat o creştere de 17% a cifrei de afaceri

0 114

În anul 2020, Yellow Menu a înregistrat o creştere de 17% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2019 şi continuă dezvoltarea business-ului în 2021 în Cluj şi Bucureşti şi prin extinderea zonelor de livrare şi diversificarea meniului pe toate momentele zilei, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRS.

Astfel, Yellow a răspuns provocării cu care s-a confruntat întreaga industrie HoReCa odată cu debutul pandemiei, dezvoltând produse adaptate contextului şi nevoilor pieţei. În anticiparea nevoilor clienţilor săi, Yellow a extins zona de livrare, a lansat preparate ready to eat, a prelungit orele de funcţionare şi a implementat o băcănie cu produse artizanale româneşti.

În explicaţiile sale, „Până acum, clienţii căutau diversitate, gust şi un preţ bun, mai puţin atenţi la alimentele procesate şi sursa ingredientelor. În 2020, mulţi au început să fie atenţi la siguranţa alimentară în contextul pandemiei. Acum vedem că lucrurile continuă să se schimbe şi clienţii sunt atenţi la modul de preparare, provenienţa ingredientelor şi caută experienţe culinare noi cu ingrediente locale şi nutritive. Noi am ales să extindem zona şi intervalul de livrare, să respectăm toate normele de siguranţă şi să facem mâncare bună în continuare” a declarat Mădălin Negru, COO Yellow.

În contextul alimentaţiei, masa de prânz rămâne pilonul central al meniului Yellow, însă clienţii se vor putea bucura de extinderea ofertei prin noua gamă de produse, care acoperă şi celelalte momente ale zilei. Noile produse, disponibile din martie, au contribuit la o creştere cu 24% a cifrei de afaceri faţă de luna precedentă.

Din punct de vedere al extinderilor, acesta a subliniat că obiectivul companiei este să crească în continuare pe piaţa de food din România. În prima parte din 2021, el preconizează o creştere de 20 – 25% faţă de 2020.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata