În acest an, evomag, business online fondat de Mihai Pătrașcu, are în plan pentru anul acesta extinderea la nivel internațional prin intermediul marketplace-urilor, dezvoltarea unor servicii precum repararea de telefoane precum și îmbunătățirea serviciilor deja existente, anunță compania care și-a bugetat pentru toate acestea investiții de 500.000 de euro.
Retailerul a avut în 2024 vânzări de 50 de milioane de euro
Planul este să ajungă la rulaje de 100 de milioane de euro în următorii ani, inclusiv prin atragerea de noi parteneri financiari care să susțină planurile de expansiune. evomag, în al cărui acționariat este și fondul de investiții Catalyst România, a avut în 2024 vânzări de 50 de milioane de euro.
În afirmaţiile sale, „Retailul este o industrie care necesită un cash flow consistent pentru a susține investițiile în logistică, tehnologie și servicii. Atragerea de parteneri financiari reprezintă un pas esențial pentru a transforma evomag într-un jucător de referință pe piața regională de eCommerce. (…) „2025 este anul eficientizării pentru evomag. Ne concentrăm pe optimizarea operațiunilor logistice, prin automatizarea proceselor din depozit și creșterea capacității de stocare. Aceste măsuri ne vor permite să îmbunătățim semnificativ rapiditatea și fiabilitatea livrărilor, consolidând astfel încrederea clienților noștri. În același timp, extinderea la nivel internațional prin intermediul marketplace-urilor, ne oferă oportunități de creștere pe noi piețe”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evomag.
Dezvoltarea segmentului corporate și a serviciilor
Totodată, evomag spune că va pune un accent deosebit anul acesta pe dezvoltarea segmentului corporate, consolidând departamentul dedicat vânzărilor către companii și instituții publice.
În plus, compania va continua să dezvolte zona de servicii cu valoare adăugată, precum montajul de aer condiționat, a electrocasnicelor, pentru televizoare, asamblarea calculatoarelor și mentenanța acestora și serviciile GSM, inclusiv reparațiile de telefoane mobile.
„Prin extinderea gamei de servicii și consolidarea relațiilor cu partenerii corporate, ne propunem să oferim soluții complete și personalizate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Acest demers reflectă angajamentul nostru de a aduce valoare adăugată și de a construi parteneriate durabile”, a adăugat Mihai Pătrașcu.
În acest an, are în plan o creștere de 20%, peste piață
În 2024, business-ul evomag a crescut cu aproximativ 20% față de 2023, la circa 50 de milioane de euro, susținută de o cerere ridicată pentru produsele din categoriile de bază, în care compania este consacrată. În plus, serviciile oferite de companie, precum montajul de aer condiționat, asamblarea calculatoarelor și reparațiile de telefoane mobile, s-au dublat ca volum și valoare.
Pentru 2025, evomag estimează un plus de 20% al business-ului, o accelerare a creșterii comerțului online, cu un avans general al pieței de aproximativ 10 – 15%, în timp ce retailul offline va înregistra o creștere mai modestă.
evomag comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 5 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.
În România, evomag.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane
evomag a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Compania a atras, în 2022, o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei.
Sursa – www.economica.net