Rezultate pozitive pentru Euroins România. Cu solvabilitate de 118,5%, compania crește cu mai puține polițe RCA vândute și actualizează produsele de asigurare facultativă

18

* Grant Thornton, una dintre cele mai importante organizații mondiale de auditare și consultanță financiară, confirmă stabilitatea financiară și solvabilitatea Euroins România. Auditul arată acoperirea cerinței de capital de solvabilitate la 118,5%, iar acoperirea cerinței de capital minim este de 278,4%


*
Numărul de polițe RCA vândute de Euroins România a scăzut, în timp ce volumul daunelor plătite a crescut constant. În Q1 2021, Euroins a înregistrat peste 60.000 de dosare de daună și a plătit peste 400 de milioane de euro pentru toate despăgubirile auto și vătămările corporale. Cea mai mare daună plătită de Euroins se ridică la 3,6 milioane de lei.

* În conformitate cu strategia de scădere a expunerii pe piața RCA, Euroins România actualizează „Prima mea poliță”, produs unic de asigurare a accidentelor, care se concentrează asupra copiilor și a accidentelor care apar pe măsură ce tinerii cresc.

 Euroins România Asigurare Reasigurare SA, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața asigurărilor, anunță finalizarea auditului financiar pentru anul 2020 și rezultatele aferente primului trimestru al anului 2021, care reflectă repoziționarea companiei, numirea unui nou director general și îmbunătățirea managementului riscurilor.

Auditul financiar a fost realizat de Grant Thornton, una dintre cele mai importante organizații mondiale de audit și consultanță financiară. Experții auditorului Grant Thornton confirmă poziția stabilă și solvabilitatea Euroins România. În urma măsurilor întreprinse de conducere și acționari în 2020, acoperirea cerinței de capital de solvabilitate, în temeiul directivei SII, ajunge la 118,5%, iar acoperirea cerinței de capital minim este de 278,4%. Astfel, compania respectă toate cerințele legale.

La începutul acestui an, Euroins România a început un proces complex de repoziționare pe piața asigurărilor, cu o strategie centrată pe trei piloni principali: creare de valoare adaugătă pentru clienți, diversificarea polițelor de asigurare și digitalizare. În conformitate cu strategia de scădere a expunerii în sectorul RCA și pentru a realiza o creștere sănătoasă și durabilă pe piața românească, Euroins și-a reîmprospătat produsele non-RCA, începând cu servicii de asistență rutieră, start casco și polite de sănătate. Efectele acestei strategii pot fi observate în rezultatele pozitive înregistrate în           Q1 2021. Numărul de polițe RCA vândute de Euroins România a scăzut, în timp ce volumul daunelor plătite a crescut constant. În 2021 Euroins a înregistrat peste 60.000 de dosare de daună și a plătit pentru toate reparațiile auto și vătămările corporale peste 400 de milioane de lei. Una dintre cele mai mari despăgubiri plătite în 2021 se ridică la peste 3,6 milioane de lei.

”Suntem transparenți și aceste rezultate arată că Euroins România crește într-un mod sănătos. În ceea ce privește portofoliul nostru de asigurări, îl vom diversifica în continuare cu produse noi, ușor de înțeles, pentru a aduce beneficii clienților noștri și valoare adăugată vieții lor. Relansăm „Prima mea poliță”, o asigurare pentru accidente, care se concentrează asupra copiilor noștri și a accidentelor care apar pe măsură ce cresc. De asemenea, colaborăm cu furnizori de top în oferirea de produse de asistență medicală și rutieră, serviciile devenind active fără intervenția Euroins. Am adoptat termeni și condiții noi pentru produsul Casco, am extins inclusiv rețeaua de ateliere auto partenere în toată țara. Este foarte important să ne remarcăm prin oferirea unor produse facultative și servicii bune”, a declarat Tanja Blatnik, directorul general al Euroins România.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata