București, 30 mai 2024: Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București (ASE), în parteneriat cu compania românească de marketing și tehnologie Ideologiq, organizează cea de-a 53-a conferință anuală a Academiei Europene de Marketing (European Marketing Association – EMAC) din 2024, la București. Tema principală a evenimentului este „A marketing soul in the machine” și se adresează persoanelor implicate și interesate de teoria și practica marketingului și comunicării digitale. Evenimentul are loc în perioada 29 – 31 mai 2024, în Palatul ASE din Piața Romană și se desfășară pe parcursul a 3 zile de conferințe în care cei 1022 de participanți profesori, experți în marketing, cercetători și doctoranzi vor învăța de la cei mai buni specialiști ai momentului, stabilind noi conexiuni în comunitatea globală de marketing. Vor afla, astfel, cum pot îmbina strategia de afaceri, leadership-ul, marketingul și creativitatea, pentru a obține cele mai bune rezultate în activitatea lor.
EMAC este un eveniment anual și reprezintă cea mai mare conferință de marketing academic din Europa. Obiectivul acesteia este de a servi drept nucleu în cadrul unei rețele de comunicare pentru diseminarea informațiilor și promovarea schimbului de idei la nivel internațional în acest domeniu. La eveniment participă reprezentanți din toată lumea, din cadrul unor universități de prestigiu precum Oxford University, Stanford Uniersity, Stern School of Business de la New York University, Columbia Business School, HEC Paris, Erasmus University, London Business School, University of Gronningen, Peking University, alături de profesori de la ASE și alte universități din România.
În cadrul acestei conferințe vor fi abordate subiecte actuale precum digital marketing, machine learning & inteligența artificială (AI), sustenability storytelling, utilizarea metaverse în marketing, influencer marketing, eficiența publicității online, online privacy.
Anual, conferința EMAC se organizează într-o altă țară, iar anul acesta are loc în București. În cadrul tuturor conferințelor atenția este orientată către schimbul de idei cu privire la evoluția marketingului la nivel internațional și, totodată, reprezintă ocazia pentru profesioniștii din domeniu de a interacționa și a stabili noi relații profesionale.
***