TBI Bank încheie un parteneriat cu Onfido şi reduce timpul de înregistrare a clienţilor noi cu 67%

Foto: bankingnews.ro
0 70

TBI Bank, creditor phygital de ultimă generaţie axat pe pieţele din Europa de Sud-Est, anunţă încheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluţii de verificare a identităţii şi autentificare, pentru a asigura o înregistrare mai sigură şi uşoară a clienţilor în mediul online.

În prezent, pentru respectarea reglementărilor în vigoare, banca precizează, într-un comunicat de presă că, pe măsură ce lansează noi produse de tip phygital, cunoaşterea clienţilor şi verificarea identităţii lor sunt vitale pentru respectarea reglementărilor în vigoare.

Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identităţii se făcea prin apeluri video în timp real cu un agent, ceea ce consuma timp şi era uneori incomod pentru clienţi. De când a încheiat colaborarea cu Onfido, TBI Bank înregistrează şi verifică clienţii noi cu 80% mai repede decât înainte. Astfel, TBI Bank reduce costul pentru achiziţia fiecărui client nou cu 66%.

Concret, prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identităţii, bazat pe inteligenţă artificială, clienţii TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărţii de identitate şi un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărţii de identitate şi apoi o compară cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu ne asigură că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărţii de identitate furnizate.

„TBI Bank este mai mult decât o simplă bancă, suntem un creditor digital concentrat pe servicii care fac diferenţa pentru clienţii noştri. Cum tot mai mulţi oameni adoptă serviciile digitale, acum este cel mai bun moment să automatizăm toate canalele noastre de înregistrare online pentru a oferi clienţilor o experienţă digitală pe care o pot parcurge singuri. Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienţilor noştri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zero interacţiune cu agenţii băncii, fără a sacrifica din uşurinţa şi viteza de înregistrare”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank).

La rândul său Reuben Sagar, director regional la Onfido, a menţionat că, în era digitală în care trăim, utilizatorii se aşteaptă din ce în ce mai mult la o experienţă digitală prietenoasă prin care să-şi poată verifica rapid identitatea în siguranţă.

„România şi Bulgaria înregistrează o evoluţie accelerată a digitalizării serviciilor financiare şi ne bucurăm să fim parteneri cu TBI Bank, una dintre cele mai inovatoare bănci din regiunea Europei de Sud-Est, în procesul lor de dezvoltare a ofertei digitale. Ne mândrim să oferim acces la servicii online care detectează, dar şi previn tentative de fraudă, oferind companiilor posibilitatea să se extindă şi să respecte cerinţele de reglementare”, a mai spus Reuben Sagar.

Aşadar, TBI Bank este un creditor incluziv adresat consumatorilor, comercianţilor şi IMM-urilor prin soluţii de finanţare disponibile într-o reţea extinsă de canale şi platforme „phygital”. Compania operează în prezent în România, Bulgaria, Germania, Suedia şi Polonia. Banca face parte din 4finance, unul dintre cele mai mari grupuri europene de soluţii digitale de creditare adresate consumatorilor. Prin mai multe sub-branduri (TBIMoney, TBIPay etc.), o reţea proprie de peste 300 de sucursale, o varietate tot mai mare de canale digitale şi parteneriate de încredere cu retaileri şi comercianţi care au în total peste 10.000 de puncte de vânzare, TBI Bank a servit peste 1 milion de clienţi numai în 2020 şi a acordat aproape 500.000 de împrumuturi.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata