Viitorul incepe cu tine!

Un loc de munca reprezinta privilegiul fiecarei persoane cu varsta majora, deoarece primul job reprezinta si o etapa in viata personala. Cu primul job incepe si responsabilitatea in viata, dar vine si adevarata rasplata de la sfarsitul lunii care este reprezentata sub forma unui salariu. Insa locul de munca nu trebuie sa fie o indatorire si o placere, de aceea exista posibilitatea de a lucra cu norma intreaga sau cu contract part time.

Diferenta majora intre un angajat part-time si unul cu norma intreaga este data de numarul de ore lucrate. Acestia pot presta aceeasi activitate sau activitati similare. Astfel, un angajat part-time va lucra sub numarul de 40 de ore pe saptamana, acest nivel fiind cel pentru angajatii cu norma intreaga.

Repartizarea orelor de munca ale unui angajat cu contract part-time poate fi negociata sau discutata direct cu angajatorul. Este obligatoriu ca repartizarea sa fie scrisa in contractul individual de munca. Singura conditie pe care o presupune Codul Muncii, este ca norma unui angajat cu norma fractionata sa fie sub cele 40 de ore, pe saptamana.

Limita maxima a timpului de lucru a unui angajat part-time trebuie sa fie de maxim 7 ore pe zi, si 35 de ore pe saptamana. Iar in ceea ce priveste angajatii minori cu contract de munca part-time, limita maxima este de 5 ore pe zi si 25 de ore pe saptamana.

Desigur, cele mai flexibile joburi care ofera un program part time sunt cele care lcureaza pe fusuri orare diferite. Un loc de munca in call center este punctul ideal de a incepe o cariera. Call center-ul reprezinta o ramarua de foarte mare interes in Romania, deoarece foarte multi romani intorsi din strainatatea au posibilitatea de a incepe o cariera intr-un mediu relativ lejer vorbind o limba deja cunoscuta.

Pentru majoritatea locurilor de munca in call center, nu aveti nevoie de multa experienta – acest lucru este ideal pentru cineva care termina o  facultate sau un liceu si cauta o oportunitate de a lucra imediat- castiga experienta si deschide noi posibilitati.

Chiar daca te-ai angajat de putin timp, intr-un call center, poti sa evoluezi foarte rapid, deoarece o promotie nu este niciodata departe. Multe functii superioare sunt oferite pe plan intern. Prin urmare, avansarea in cariera este cea mai simpla si cea mai rapida din acest sector. Acest tip de oportunitate nu este la fel de palpabila in alte industrii.

Agentii de call center sunt de obicei foarte valorosi daca stiu bine meseria, iar angajatorii investesc sume considerabile in formarea echipelor de servicii pentru clienti. Profitati de aceasta oportunitate, invatati tot ce puteti invata si dezvoltati abilitati valoroase.

Locurile de munca in call center deschid usi pentru tine. Inceputul serviciului clienti va ofera un avantaj, veti invata tot ce trebuie sa stiti despre companie, va va ajuta sa va dezvoltati increderea in timp ce va dezvoltati abilitatile si experienta.

Cu companii care merg la nivel mondial – centrele  de call center sunt cunoscute ca fiind alcatuite dintr-un personal multilingv excelent. De aceea, este un loc de start minunat, care va va dezvolta si pe plan lingvistic, deschizandu-va si alte porti, catre job-uri mai mari in multinationale sau chiar in strainatate.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata