Care sunt cele 5 proiecte inteligente de digitalizare care au pus la punct problemele pandemiei

Edenred România a dat startul la 5 proiecte inteligente pentru persoanele care folosesc soluțiile sale digitale, în urma provocărilor generate de către criza din această perioadă.

Pentru a susține refacerea industriei hoteliere de la noi din țară, cel mai probabil printre cele mai afectate domenii de afaceri în perioada pandemiei, laolaltă cu măsurile luate deja pentru restaurante (HORECA), Edenred a semnat un parteneriat cu Booking.com, ajutând rezervarea vacanțelor direct în platformă și plata cu cardurile Edenred Vacanță la unitățile de cazare din rețeaua de parteneri Edenred.

În plus, compania a activat serviciul Apple Pay pentru cei care folosesc Edenred Vacanță și Edenred Cadou, lăsând beneficiarii să aibă șansa de a plăti mai simplu și mai rapid dar și în siguranță, cu dispozitivele lor iOS. Folositorii cardurilor de masă Edenred Ticket Restaurant pot realiza plăți cu dispozitivele Apple încă de anul trecut, așadar, în acest moment, toate soluțiile principale Edenred beneficiază de serviciul Apple Pay.

Care sunt soluțiile de plată pentru Android

Edenred România este situat în acest moment, de asemenea, în faza finală de testare a unei soluții proprii de plată, care va putea fi accesată în scurt timp și de către utilizatorii de Android.

„Ne-am propus ca obiectiv strategic pentru România oferirea unei platforme digitale integrate de beneficii extrasalariale, menite să faciliteze activitatea clienților noștri. Customer experience a fost și rămâne principala noastră preocupare, pasiunea pentru client nu se numără doar printre valorile brandului, ci este înscrisă în ADN-ul Edenred. De aceea, am dezvoltat într-un ritm accelerat proiecte care să-i ajute pe angajați, angajatori și comercianții parteneri să treacă mai ușor și în siguranță peste provocările actuale și să se adapteze noii normalități. Lansăm acum 5 proiecte la care am lucrat intens în ultimele luni, în care inovația joacă un rol cheie și care le îmbunătățește stilul de viață beneficiarilor soluțiilor noastre”, afirmă Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.

Așadar, având un ecosistem de beneficii pentru angajați aproape exclusiv digital și alături de Edenred Digital Center, o echipă formată dn 80 de specialiști în IT care oferă rezolvări în ceea ce privește dezvoltarea tehnologică, Edenred România și-a realizat ipotezele dezvoltării următoarei etape, cum ar fi parteneriate cu platforme de comenzi și plăți online, livrări de mâncare și rezervări de vacanțe.

În plus, Edenred România este primul emitent ce va da voie plății online cu cardul de masă în cadrul unei platforme de food delivery. Proiectul se află în faza de implementare, iar, în scurt timp, beneficiarii soluției Edenred Ticket Restaurant vor putea folosi cardurile în platforma Tazz by eMAG, pentru a plăti online masa de prânz comandată la muncă sau acasă, de la sute de restaurante care livrează, în acest moment, în 21 de orașe din țară.

Parteneriatul încheiat între Endenred și Tazz by eMAG este primul de această formă din România și reprezintă o inovație tehnologică ce dă voie să existe o integrare completă emitent – platformă – restaurante.

Ținând cont de aceeași strategie, prin care își dorește să le ofere beneficiarilor săi acces la cât mai mulți comercianți prezenți în mediul online, Edenred a intrat în parteneriat cu NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România. Așadar, cei care folosesc Edenred Ticket Restaurant și Edenred Vacanță le este permis accesul la toate restaurantele și agențiile de turism partenere Edenred cu prezență în mediul online, într-un moment în care sectorul HORECA a făcut trecere către e-commerce, asemeni multor altor industrii.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata