Coletăria.ro dublează investiţiile pe piaţa din România şi alocă două milioane de euro pentru dezvoltare în 2021

112

Compania Coletăria.ro va dubla, în acest an, investiţiile pe piaţa din România şi va aloca două milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii, informează compania printr-un comunicat remis marţi AGERPRES.

Astfel, investiţiile vor fi direcţionate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp pătraţi fiecare, la Oradea şi la Bucureşti.

În prezent, compania operează în 2 depozite în România: unul la Bucureşti, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România, Bulgaria, Grecia şi Cipru, cu un timp de livrare de 24 de ore, şi unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borş, la graniţa cu Ungaria, pentru a facilita magazinelor online din UE transmiterea rapidă a coletelor în România.

În contextul companiei, vor fi continuate investiţiile începute, anul trecut, în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice şi de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creşterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internaţional, în integrări tehnice, în dezvoltarea reţelei de puncte pick-up şi în creşterea flotei interne de transport.

Din punctul de vedere al dezvoltării online, un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creşterea numărului de magazine online partenere în condiţiile în care, anul trecut, compania a înregistrat o creştere de 200% a numărului de clienţi magazine online. Cei mai mulţi dintre clienţii Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care ţin de industria de health & beauty şi, mai nou, produse de protecţie sanitară, unde se înregistrează o creştere semnificativă în contextul COVID 19.

„Pentru anul 2021, ne propunem creşteri cel puţin duble faţă de anul 2020, atât din punctul de vedere al numărului de colete procesate, cât şi al numărului de magazine online din România înscrise în sistemul Coletăria.ro, conform planului de creştere anuală al grupului Packeta”, a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Astfel, Coletăria.ro este parte a grupului Packeta, cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est. Compania a intrat pe piaţa din România în urmă cu doi ani.

Aşadar, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 28.000 de selleri şi magazine online şi operează aproximativ 6.000 de puncte pick-up în Europa Centrală şi de Est. Pe lângă soluţia alternativă de livrare (la punctele pick-up), Coletăria.ro este şi o platformă logistică şi oferă magazinelor online şi soluţia clasică de livrare a coletelor la domiciliu.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner